Spring naar bijdragen

eigen programma maken voor uitzending op 747


hans knot

Aanbevolen berichten

Zelf een programma maken op 747 AM? Dat kan!

Zelf een uurtje programma maken en dat laten uitzenden via 747 AM? Dat kan! We bieden programmamakers de mogelijkheid om op 19 mei (dus de dag voor de RadioDag) in de avonduren de eigen kunsten te laten horen. Een middengolfzender in de lucht houden is een dure grap en daarom vragen we voor een uur programma een eigen bijdrage van 100 euro. Er zijn natuurlijk spelregels. We stellen de zendtijd pas beschikbaar nadat we een demo (ca 15 minuten) hebben ontvangen en het inhoudelijk en kwalitatief hebben goedgekeurd. Het programma wordt vooraf door jezelf opgenomen en digitaal aan ons beschikbaar gesteld. Het is dus geen live uitzending. Het gaat om een muziekprogramma van een uur (muziek jaren 70 en 80), geen 'personality-show'. Met andere woorden: je maakt een uur met leuke muziek en kondigt de nummers af en aan. Belangstelling? Stuur dan een demo (bijvoorbeeld met WeTransfer) naar radiodagharlingen@gmail.com Maak een demo waaruit blijkt hoe je op AM 747 iets wilt maken en stuur dus niet een voorbeeld van een programma dat je al eens eerder voor een radiostation hebt gemaakt. Graag ook even wat informatie over jezelf (en vooral je radio-ervaring) meesturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hans, is het iets voor jou?  

 

Je hebt vroeger toch ook gepresenteerd en kan er een Groningse draai aan geven met specifieke muziek van bands of zangers/zangeressen uit de 'Knotse Hooglanden', zoals Solution, Ro-d-ys, Little Ritz and the Rocking Butterflies , Imca Marina,

en nog vele anderen...!!!

 

Salut

Leendert

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfs gisteren nog Leen. Maar ik ben slechts de berichtgever in deze. Ik zorg voor de publiciteit RadioDay. Ik ben met een totaal ander project bezig. Morgen wordt uur 6 en 1a opgenomen. Er komt een Last Perfumed Garden gelijk aan 50 jaar geleden met dezelfde muziek als destijds liefst 6 uur lang. Een versie in het Nederlands en een versie in het Engels. Zal door diverse stations worden uitgezonden. Presentatie Oeds Jan Koster en Hans Knot. Uitzending op 14 augustus van 00.00 tot 06.00.  Geïnteresseerde stations die zich nog niet hebben aangemeld voor gratis ontvangen van de uitzenduren kunnen zich bij mij melden op HKnot@home.nl

hansstudio73.jpg.71cd260609aa3f61b9e841af1d0c3659.jpg

 

bewerkt door hans knot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei hans knot:

ik ben alleen diegene bericht omdat ik de publiciteit doe voor de Radioday maar in gedachten heb ik een tikje op mijn voorhoofd gemaakt. Maar wie weet Harm iemand die nog nooit de kans heeft gehad zich te profileren.

Prima Hans, dat was me al duidelijk, maar die 100 Euro gaat hem denk ik niet worden.

Veel interessanter is de potentie van al die LPAM zenders als ze tegelijk één signaal uitzenden van bijzondere evenementen.

Hoe je het ook wendt of keert, we doen eigenlijk allemaal hetzelfde.

Maar daar gaat dit draadje niet over...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ............ wel als er LPAM'rs zijn die de programmering overnemen. Dan zou het on-topic kunnen zijn. Ongetwijfeld zal op Radioday ook 1967 weer ter sprake komen en dan met name de maand Augustus, en misschien ligt daar een mogelijkheid voor de gezamelijke LPAM'rs. Echter is dit niet het draadje om daar verder over doorborduren. 

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Harm ten Brink:

Prima Hans, dat was me al duidelijk, maar die 100 Euro gaat hem denk ik niet worden.

Veel interessanter is de potentie van al die LPAM zenders als ze tegelijk één signaal uitzenden van bijzondere evenementen.

Hoe je het ook wendt of keert, we doen eigenlijk allemaal hetzelfde.

Maar daar gaat dit draadje niet over...

 

Dan is het veel handiger voor 1 dag 747 te draaien vanaf Flevo met 50 kW, kan iedereen het ontvangen..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ja, bij het businessmodel achter dit initiatief kun je natuurlijk vraagtekens zetten. Honderd euro voor een uur zendtijd op een zender met een bereik van - hoever? Hoeveel luisteraars? Dat wil je wel weten voordat je er geld in steekt.

 

Maar aan de andere kant geeft het jonge collega's wel een kans om zichzelf eens echt voor de leeuwen te werpen. Wat je in dat uur doet, komt ook echt op de radio. Met alle kans op lof en kritiek van dien. En de ballotage door middel van een demo zorgt ervoor dat minder geslaagde programma's niet op de zender komen.

 

Ik vind het best een aardig idee van 'Harlingen'. Hoeveel reacties zouden ze al hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.