Spring naar bijdragen

VVVR Promotapes 1 en 2


Alex

Aanbevolen berichten

Leuk Alex! Dank!

 

Ik hoor in ieder geval de stemmen van Jack van den Broek (Jack van der Plas op Radio Fantasy, waar ook Rob Stenders plaatjes draaide) en Alfons Jagtman, beter bekend als Rob Ronder.

 

Het genoemde adres Delbergen 43 in Breda was het toenmalige woonhuis van Frans Schuurbiers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke spots, het zou kunnen dat ze uiteindelijk niet allemaal uitgezonden geweest zijn. Vanaf 1977 begon de VVVR ook wat muziekspecials te maken voor hun programma op Mi Amigo. Een deel van de programma's werd bewust niet uitgezonden waardoor er een einde kwam aan de samenwerking met Mi Amigo voor dit programma. De VVVR besloot Baffle op te heffen omdat dit te veel verbonden leek met Mi Amigo, zo ontstond RadioVisie. Baffle stond voor Benelux Association for free listening entertainment in 1977.

De VVVR had graag gehad dat Rob Ronder in 1975 de programma's presenteerde van de VVVR, maar blijkbaar mocht dit niet van Joop Verhoof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 08/05/2017 om 15:13 zei bert ree:

Baffle stond voor Benelux Association for free listening entertainment in 1977.

 

Heb lang geleden van Jean Luc Bostyn  al zijn Baffle's opgestuurd gekregen. Heb nooit geweten waar de naam voor stond.

Het tragische is dat ik ze  in al die jaren niet echt heb ingekeken. Ze liggen in de garage als back-up voor het geval mijn geheugen hapert.

 

 

Salut

Leendert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik moet er ook nog een aantal liggen hebben. In het begin was het nog met stencils. Offset kwam maar in de tweede helft van de jaren 70 echt goed op gang. Oorspronkelijk stond B voor Belgium, later werd het Benelux toen er zowel in B als in NL een adres kwam van de vereniging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.