Spring naar bijdragen

Radio Delmare - 17-06-1979 - Ab Surd, Rob van der Meer, Ronald van der Vlught, Gerard van der Zee


Vincent

Aanbevolen berichten

Jan,

 

In alle eerlijkheid, Ik kan ik het me nog wel herinneren, maar heb er weinig aanvullende informatie over. Het was een gesponsord programma. Dat is helaas het enige wat ik er nog van weet. Kan dus niet vertellen wie de discjockey was, waar hij vandaan kwam etc.

 

Ik ben dus niet alwetend. Wellicht maar goed ook. Reden om nog eens verder te gaan spitten . Misschien dat Carel Andriessen uit Amersfoort het nog weet of richting Tsjechië, waar voormalig zendertechnicus Johan Rood met zijn geitenfokkerij geld probeert te verdienen. 

 

Eerste foto is met Carel Andriessen , tweede foto Johan Rood op strekdam bij Ouddorp 1979

 

Salut

Leen

 

 

 

 

 

 

 

andriessen2006-2.jpg

IMG_0006.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke Leen, dank voor je antwoord, maar....ben je niet in de war met Dr. Molly's Magic Show die met assistent Hercules in de nadagen van Radio Delmare in augustus september 1979 af en toe te horen was? Want in de Ab Surd-show hoor ik toch de stem van mijn goede vriend, helaas overleden,  Jan Kat die wat 'rare' plaatjes draait.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei jan:

Oke Leen, dank voor je antwoord, maar....ben je niet in de war met Dr. Molly's Magic Show die met assistent Hercules in de nadagen van Radio Delmare in augustus september 1979 af en toe te horen was? Want in de Ab Surd-show hoor ik toch de stem van mijn goede vriend, helaas overleden,  Jan Kat die wat 'rare' plaatjes draait.

Dit lijkt me ook Ome John te zijn. Dr Molly's Magic Show werd pas 's avonds uitgezonden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.