Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Mantovani and his Orchestra – Goodnight Sweetheart. Dit orkest onder leiding van Annunzio Paolo Mantovani heeft vele mooie nummers gespeeld waaronder ‘Goodnight Sweetheart’. In 1961 werd het door Tony Vos gebruikt om de dagelijkse programma’s van Radio Veronica, naar een uurtje met dansmuziek, af te sluiten. Hij wenste altijd de luisteraars een goede nacht en eindigde met de woorden: ‘Goodnight Sweetheart’.

 

mantovani goodnight sweetheart Veronica 19650421 23.30 - 00.00 Tony Vos - Gevarieerde dansmuziek.mp3

2.49 MB

Please login or register to see this link.

 

 

 

 

 

bewerkt door hans knot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei hans knot:

Tja Juul ik kreeg de opname met die datum door dan pas ik de tekst aan en maak er 'begin 1965' van. Trouwens in mijn tekst wordt de datum niet genoemd groet Hans

 

 

Dag Hans

 

Ik reageer op de datum in de audio file.  Maar maak er maar 1961 van. Dan is het goed. Want toen kwamen we de volgende ochtend weer om 09.00 uur in de lucht.

 

 

Blijft de vraag;"welke onverlaat heeft 'em op 1965 gedateerd ?"

 

 

Schermafbeelding 2017-05-09 om 20.59.51.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei hans knot:

in de omschrijving (niet de file want die is niet aan te passen) staat inmiddels 1961 groet

 

 

Da's zo gedaan…………"1 minuutje maar".

 

Please login or register to see this link.

 

 

Blijft nog steeds de vraag;"welke onverlaat heeft 'em op 1965 gedateerd ?"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als tiener dacht ik er waarschijnlijk anders over, maar nu kan ik met veel plezier naar zo’n programma met jazz en showmuziek luisteren. Ik neem aan dat Tony Vos dat ook met plezier draaide; hij was zelf immers ook al sinds de jaren vijftig actief in het genre.

 

Hoe kom je trouwens aan die precieze datum, Juul? In jouw verhaal op de website (http://www.norderney.nl/historie_1962_4.html) lees ik: ‘Op 30 november 1962 werd besloten de zendtijd andermaal uit te breiden, nu in de avond- en nacht-uren. Op vrijdag- en zaterdagavond werd er dansmuziek uitgezonden tussen 23.00 en 01.00 uur.’

Dat wekte bij mij de indruk dat er voor die tijd niet van zulke nachtuitzendingen waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.