Spring naar bijdragen

"De Piet Treffers Tapes"


Annerob

Aanbevolen berichten

Offshoretape 5 lijkt me de zeezenderlp 78-79 te zijn aan kant A. Kant B zijn fragmenten van Caroline 79 80.

Heel interessant al die korte fragmenten uit periode 72 73 Caroline Atlantis op de andere tape. Ik dacht dat hij in die periode ook een LP uitbracht met allerhande fragmenten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk om eens te beluisteren. Wat me opviel is dat er in oktober 1973 tussen 19 en 20 uur al uitzendingen waren onder de naam "Radio Mi Amigo". Tot 19 uur was het Atlantis, dan een uurtje Mi Amigo. Tussen 20 en 21 uur is me een raadsel (daar wordt nooit over gesproken) en vanaf 21 uur was het Seagull.

Graag meer van dat !

Rob : bedankt om te delen !

 

Mvg,

Danny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Atlantis zond uit tussen 6u en 19u op 259 vanaf 15 juli 73. Op 24 juli 73 startte om 21u radio Seagull. Zoals je op de tapes kon horen, gaat Atlantis om 19u uit de lucht en 2 uur later start Seagull. Dus 2 maand lang is het stil tussen 19 en 21u, waarom is me niet duidelijk. Eind september 73 hoor je om 19u plotseling radio 385 ook wel weer op 259. radio 385 verandert daarop in radio Mi Amigo. Op 1 oktober 73 dondert de mast omlaag, het duurt enkele dagen vooraleer een voorlopige antenne kan opgebouwd worden en is Atlantis terug. Er volgen wat live programma's vanaf boord en doordat tapes niet tijdig aan boord komen worden ook wat oud programma's heruitgezonden. Zo wordt ook een Mi Amigo programma van 's avonds eind september opnieuw uitgezonden begin oktober tijdens de uitzendingen van Atlantis. Op 18 oktober komt de antenne weer naar beneden en is het stil. Ondertussen had Adriaan van Landschoot al een nieuwe mast besteld die uiteindelijk bij Mi Amigo terechtkomt. Adriaan liet op een radioday weten dat hij er in slaagde om er nog geld aan te verdienen ondanks het feit dat hij het voorschot had betaald. Maar dit is weer een ander verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.