Spring naar bijdragen

TROS Radio 3 - 1987 - CD-Show met Wim van Putten


Andreas

Aanbevolen berichten

  • 1 year later...
  • 7 months later...
  • 4 years later...
Op 18-5-2017 om 20:04 zei Andreas:

Een stukje CD-Show met Wim van Putten. De exacte datum weet ik niet. Gezien de releases moet het ergens in het najaar van 1987 geweest zijn of misschien net januari 1988.

Je hoort nog ca. 9 minuten van het eerste uur, het nieuws is er tussenuit, daarna nog 50 minuten van het tweede uur.

In dit deel o.a. de nieuwe CD Single "Need you tonight" van INXS, de nieuwe CD "The Lion & The Cobra" van Sinéad O'Connor en de nieuwe CD "The Very Best of the Mama's & The Papa's".

Please login or register to see this link.

 

Technische gegevens:
Bron: reel to reel 19cmps
Tape: Scotch 203-36; Opgenomen met Revox A77;
Afgespeeld met Dokorder 1120 -> M-Audio Audiophile USB -> Soundforge -> Lame MP3 encoder 320kbit;

 

Aan het begin had Wim het over een import cd met de titel 1980-1984 alleen de uitvoerende artiest kan ik helaas niet verstaan. Is er iemand die het wel kan verstaan. Want ik vond de muziek prachtig. Groet Marcel. 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-5-2023 om 23:55 zei Marcel Ampt:

 

Aan het begin had Wim het over een import cd met de titel 1980-1984 alleen de uitvoerende artiest kan ik helaas niet verstaan. Is er iemand die het wel kan verstaan. Want ik vond de muziek prachtig. Groet Marcel. 

De import cd kan ik niet vinden, wel onderstaande video. zowel op Spotify als Apple music te be.luisteren. 

 

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-5-2017 om 20:04 zei Andreas:

Een stukje CD-Show met Wim van Putten. De exacte datum weet ik niet. Gezien de releases moet het ergens in het najaar van 1987 geweest zijn of misschien net januari 1988.

Je hoort nog ca. 9 minuten van het eerste uur, het nieuws is er tussenuit, daarna nog 50 minuten van het tweede uur.

In dit deel o.a. de nieuwe CD Single "Need you tonight" van INXS, de nieuwe CD "The Lion & The Cobra" van Sinéad O'Connor en de nieuwe CD "The Very Best of the Mama's & The Papa's".

Please login or register to see this link.

 

Technische gegevens:
Bron: reel to reel 19cmps
Tape: Scotch 203-36; Opgenomen met Revox A77;
Afgespeeld met Dokorder 1120 -> M-Audio Audiophile USB -> Soundforge -> Lame MP3 encoder 320kbit;

Gemist destijds en hij doet het zes jaar later nog steeds! Leve Mediafire!

Dank, Edwin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.