Spring naar bijdragen

Commercials Radio Mi Amigo & RNI 3,5 uur


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei john hermans:

Hallo   Philip. ik kan deze niet luisteren Please login or register to see this link.  klopt dat? ben eigenlijk wel benieuwd. naar Commercials Radio Mi Amigo & RNI 3,5 uur hoop dat je er nog iets aan kunt doen.

M.v.g John

Ik ga er proberen iets aan te doen , je hoort me spoedig , normaal heeft Vincent ook de RNI uitzending gedeeld hier . De bestanden hou ik zo origineel mogelijk , maar de commercials heb ik stuk voor stuk moeten knippen en die zijn in het bestand MP3PRO al de rest is gewoon mp3. Groetjes Philip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei john hermans:

Hallo   Philip. ik kan deze niet luisteren Please login or register to see this link.  klopt dat? ben eigenlijk wel benieuwd. naar Commercials Radio Mi Amigo & RNI 3,5 uur hoop dat je er nog iets aan kunt doen.

M.v.g John

 

Het is een rar-bastand waar alle audiofiles inzitten.. Je kan niet via de site (voor)luisteren. Je zal ze eerst moeten downloaden en vervolgens moeten uitpakken met winrar, 7zip oid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Offshoreradio Mi Amigo:

Ik ga er proberen iets aan te doen , je hoort me spoedig , normaal heeft Vincent ook de RNI uitzending gedeeld hier . De bestanden hou ik zo origineel mogelijk , maar de commercials heb ik stuk voor stuk moeten knippen en die zijn in het bestand MP3PRO al de rest is gewoon mp3. Groetjes Philip.

 

Nieuwe poging Herman met de commercials , het is wel als "winrar" verstuurd , je hebt dat programma nodig ofwel " zip " Als je niet vertrouwd bent daarmee eerste winraar installeren , dan naar je muziekfiles gaan  ................... rechts op klikken en de keuze maken hier uitpakken . Dan heb heb je alle bestanden op een rij . Winrar kan je 30 dagen gratis gebruiken . IK stuur die mee <link verwijderd> is winrar Programma 

 

Hier opnieuw de commercials van Mi Amigo veel succes  Please login or register to see this link.

 

 RNI 3,5 uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Offshoreradio Mi Amigo: in de forumvoorwaarden staat dat je geen software mag aanbieden op het forum. Hier graag rekening mee houden.

 

Winrar kan je vinden op Please login or register to see this link. . Dit is wel een betaalde versie. Als het alleen om uitpakken gaat is 7zip een beter alternatief. Deze is namelijk gratis. Je vind hem hier: Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Offshoreradio Mi Amigo:

 

Winrar kan je 30 dagen gratis gebruiken . 

 

 

Als je rechts-klikt op het rar-file en ''extract here'' aanklikt is er niets aan de hand met de 30-dagen limiet, bovendien kan je die ''waarschuwing'' negeren want ook na de limiet werkt hij ''gewoon''  Het is meer een courtesy om een bijdrage te doen, maar het programma blokkeert niet

Met winrar kan je trouwens ook zelf zip- en uiteraard rar-files maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Omnivoor:

Als je rechts-klikt op het rar-file en ''extract here'' aanklikt is er niets aan de hand met de 30-dagen limiet, bovendien kan je die ''waarschuwing'' negeren want ook na de limiet werkt hij ''gewoon''  Het is meer een courtesy om een bijdrage te doen, maar het programma blokkeert niet

Met winrar kan je trouwens ook zelf zip- en uiteraard rar-files maken

Klopt inderdaad wat je zegt , maar had niet de tijd om de hele uitleg te geven , heb ondertussen de nieuwe versie gedownload .

Fijne dag en groet Philip.

3 uur geleden zei Vincent:

Offshoreradio Mi Amigo: in de forumvoorwaarden staat dat je geen software mag aanbieden op het forum. Hier graag rekening mee houden.

 

Winrar kan je vinden op Please login or register to see this link. . Dit is wel een betaalde versie. Als het alleen om uitpakken gaat is 7zip een beter alternatief. Deze is namelijk gratis. Je vind hem hier: Please login or register to see this link.

Zal het onthouden Vincent , excuses .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.