Spring naar bijdragen

Laser offices in New York


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

Leuk Douwe. Hier herken ik de echte liefhebber.

 

Music Media International deed voor Laser de Marketing. Het was een uitstekende dekmantel. Echter al snel werd alles vanuit London bestierd door manager John Catlett. Voor de buitenwereld kwam alles nog uit de VS en dat geloofde de Engelse Justitie ook heel lang. 

 

Het  was een gewaagd avontuur, waar volgens mij geen cent mee verdiend is. Maar welke zeezender verdiende wel iets na 1974 ?

 

Salut

Leendert

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat Charlie Wolf van Laser 558 wordt bedoeld. Mocht dat het geval zijn, dan is het antwoord nee. Charlie is van Boston en heeft een Joodse achtergrond.

 

De laatste keer dat ik hem zag was tijdens de Radiodag in 2009 Amsterdam, waarbij Laser 25 Years later het hoofd onderwerp weg.  Charlie vertelde toen weg te willen uit Europa voor een betere opvoeding van zijn zoon en door de toenemende anti-Joodse sentimenten.

 

Er was toen ook nierkanker bij hem geconstateerd .

 

Salut

Leendert

 

 

11285newspaperphotographerand charlie.jpg

11297scotishshipmatecharlie.jpg

2009-11-14-Radiodag-080.jpg

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei hans knot:

Had ik toch een goede gedachte rond Charlie Wolfe en Utah. Laatst zag ik hem nog Leendert, op een Brits tv station en hij ziet er niet goed uit. En woont nog steeds in Engeland

Als je vraagt, waar iemand vandaan komt, dan is dat voor mij de vraag waar hij geboren is. Niet zozeer waar hij heeft gewerkt.

 

Ik heb dus antwoord gegeven over zijn geboorteplaats, niet zijn werkplaats. Robin heeft zijn werkplaats wel beschreven. Dat klopt.

Meen me nog te herinneren dat hij zich toen heel even heeft bekeerd tot de Mormonen, maar daar al weer snel afscheid van nam.

 

Charlie is een zeer controversieele persoonlijkheid geworden, die met zijn extreme standpunten voor veel reuring zorgt op radio en tv. Hij is onder andere voor uitgebreider wapenbezit, herinvoering van de doodstraf, en tegen Obamacare.

 

Het verbaast me dat hij nog steeds in de UK woont, want hij wilde weg. In de VS was alles beter.  Klaarblijkelijk is het nog niet zo slecht in Engeland voor hem.

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.