Spring naar bijdragen

Eerste uitz. Radio Delmare 1979 ( Test )


Aanbevolen berichten

52 minuten geleden zei Leendert Vingerling:

de dood van één van zijn mensen(Chris Klinkenberg

met Gerard bij de start van Atlantis hebben we Chris gehad die naast het zendschip terecht is gekomen. Bij radio Antwerpen (Uilenspiegel) is ook een van de mensen van de reddingsboot tussen beide schepen terechtgekomen en overleden. Het overspringen is altijd gevaarlijk. We mogen blij zijn dat er niet meer slachtoffers zijn gevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...
Op 9-6-2017 om 10:48 zei Offshoreradio Mi Amigo:

"Delmare 10 06 1979 1555 - 1721 Ronald Bakker - Kees Kaas Mulder - Ronald Van Der Vlucht - Eerste Uitzending.mp3"
Your file

 

Please login or register to see this link.

 

Beste groet Philip

Beste Philip,kan deze uitzending nog eens geplaatst worden aub dan kan ik er een thema-uitzending overmaken op zondagavond bij Radio Monique 918AM .Mijn dank zal groot zijn.Vriendelijke groet Eric

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-5-2022 om 20:11 zei Eric:

Please login or register to see this link.

Delmare-19790610-1555-1721-RonaldBakker-KeesKaasMulder-RonaldVanDerVlucht-EersteUitzending.mp3
 

Suc6

Dank je wel hiervoor.Nu zondag gaat het over Laser 730 en 558 en Laser Hot Hits vanop de Mv Communicator.

Als je interesse moest hebben vanaf 19u op www.radiomonique.am of 918khz AM maar is wel niet in heel Nederland te ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.