Spring naar bijdragen

Caroline boek


Juul

Aanbevolen berichten

Vandaag werd ik verrast door de bezorger van Post.nl. Hij bracht een doos met boeken over zeezenders. Ze komen uit een nalatenschap. De dochter van de overleden meneer vond ze als  nieuw in de boekenkast en de computer van de meneer leverde m'n mailadres op.

Ze vond het zonde om ze weg te gooien.

Ik vond een heel leuk boekje over Radio Caroline ( uit juni 1967- eerste druk ). Erg leuk, want voor mij is de eerste generatie Caroline nog steeds "Radio Caroline". hi.

 

En ik schrik ook van de waarde, dit exemplaar is in puike conditie !

 

Ik had het nog nooit gezien.

Caroline boek.jpg

xxxx.jpg

  • Vind ik leuk 4
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Albatrosstudio:

Waarom zou je het scannen en het boek vernielen? Boeken zijn toch veel mooier.

 

 

 

Ik zou het best wel eens willen lezen, vandaar

 

Juul  je zou op een regenachtige zondagmiddag ook digitale foto's kunnen maken van de pagina's Of een selectie   zodat wij hier wellicht even kunnen meegenieten?

 

:cool: Omni

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Omnivoor:

Ik zou het best wel eens willen lezen, vandaar

 

Juul  je zou op een regenachtige zondagmiddag ook digitale foto's kunnen maken van de pagina's Of een selectie   zodat wij hier wellicht even kunnen meegenieten?

 

:cool: Omni

 

Regenachtige middag ?  Was het maar waar……...

Maar lees nog maar even goed wat ik schreef over "meegenieten".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎22‎-‎6‎-‎2017 om 14:13 zei Juul:

Natuurlijk Douwe, dat is zo.  Maar ik ben nu op een leeftijd gekomen dat je wel eens denkt:

"wat moet ik met die zooi ?".  Er zitten nog een paar boeken bij die door de scanner moeten, als het kan en dan gaan ze naar RockArt.

En dan is het wel mooi als je een ander ook kunt laten mee genieten. En……….het blijft wellicht bewaard voor de toekomst.

Ik begrijp het Juul. Die leeftijd heb ik nog niet (61). Ik heb al een geestelijke ommezwaai gemaakt door mijn honderden banden aan Tino te geven met de mededeling "ik hoef ze niet meer terug". Daarnaast heeft mijn vrouw deze week nog eens aan Ben en zijn echtgenote - die op visite waren - beloofd dat ze alle zooi krijgen als ik het tijdelijke met het eeuwige verwissel. Ik zag aan Inge haar blik dat ze mij nog een heel lang leven toewenste :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.