Spring naar bijdragen

Europa Radio


Vincent

Aanbevolen berichten

Sinds enkele dagen kan ik de 'pixeldrain' pagina's niet meer bereiken, waardoor ik ook niets meer kan downloaden. Is dit een tijdelijk probleem, of moet ik iets doen om weer toegang te verkrijgen? Wat kan ik het beste doen, heeft iemand hier een oplossing voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toe, kan iemand mij vertellen wat ik doen moet om weer op 'Pixeldrain' te komen? Ik krijg momenteel nog steeds de mededeling 'Deze site is niet bereikbaar'. Anderen zeggen dat het bij hun wel gewoon werkt, maar waarom bij mij niet?

Ik krijg iedere keer het volgende:

 

Nietbereikbaar.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Adriano:

Toe, kan iemand mij vertellen wat ik doen moet om weer op 'Pixeldrain' te komen? Ik krijg momenteel nog steeds de mededeling 'Deze site is niet bereikbaar'. Anderen zeggen dat het bij hun wel gewoon werkt, maar waarom bij mij niet?

Ik krijg iedere keer het volgende:

 

Nietbereikbaar.jpg

Site werkt gewoon perfect had hem net nog open 2346.

 

8 minuten geleden zei Adriano:

Toe, kan iemand mij vertellen wat ik doen moet om weer op 'Pixeldrain' te komen? Ik krijg momenteel nog steeds de mededeling 'Deze site is niet bereikbaar'. Anderen zeggen dat het bij hun wel gewoon werkt, maar waarom bij mij niet?

Ik krijg iedere keer het volgende:

 

Nietbereikbaar.jpg

Misschien je antivirus programma of een extensie die dit tegen houd ..popupkiller kan ook nog een probleem zijn

stuur maar email dan zal ik met wetransfer de europaradio prog sturen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het probleem kunnen oplossen door een andere brouwser, te weten, Mozilla Firefox, te installeren. Tot dusver gebruikte ik Google Chrome, maar dat was een verouderde versie, en is op mijn computer (met Windows Vista) niet te upgraden. Dat kan dus de reden zijn. Firefox werkt wel, maar nog vrij moeizaam, maar deze bestanden heb ik inmiddels kunnen downloaden.

Allen hartelijke dan voor de reactie, en wat mij betreft, versturen via wetransfer is niet nodig.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow jongens, wat een mooie opnames! Ik weet nog dat ik als 15-jarig jochie toen op de Firato heb gelopen, ik weet dat Europa Radio er was, maar in mijn toenmalige woonplaats Almelo het nooit kunnen ontvangen. Wat leuk om dit alsnog allemaal te horen. Ik neem alles lekker mee. 

 

Hopelijk komt er ook nog een dergelijk topic van Veronica Lokaal, in het verleden zijn daar al enkele uren van boven water gekomen maar zou er nog iemand zijn die daarvan nog heel veel heeft? 

 

Topwerk heren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Vergelijkbare bijdragen

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.