Spring naar bijdragen

Single Historische opname Ross Revenge met interviews


Alex

Aanbevolen berichten

Dag Alex,

 

 

De single zegt mij helemaal niets. Afluisteren via Zippyshare  doe ik niet meer. Een oerwoud aan spam ellende.

Moet het dus doen met mijn 'krakende' geheugen.

 

Ik vermoed een Rob Olthof uitgave. Als het een' onduidelijke en slordige uitstraling' heeft, dan is de kans groot dat Rob dit destijds op de markt heeft gebracht. Kun je de hoes  scannen?

 

Heb het foto album bekeken Heel veel bootjes en maar weinig mensen. Jammer. Ik hoef niet twintig keer de Mi Amigo, de Ross Revenge of de Norderney te zien. Vanuit historisch perspectief voegt het ook niet zoveel toe. Vond de foto met de Delmare boten in de entrepôthaven in Rotterdam wel erg mooi.

 

Naast de Aegir ligt de Mathilde Simonne. Het bevoorradingsschip van Leo Vreugdenhil.

 

Zag verder nog een foto dat we met een rubberbootje bij de Ross aanlegden en Blake Williams de touwen aanpakt. Marjo klimt er uit. Actueel in verband met Blake's overlijden. Zie de bijlagen.

 

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

 

 

35588965236_4a31eb08ec_o.jpg

35498000301_1b88330bf6_o.jpg

35588936926_d79e8b4905_o.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Albatrosstudio:

andere files beginnen direct af te spelen, dat doet deze niet.

Vermoedelijk doe ik dit op een andere manier dan anderen. Ik kopieer gewoon de link in de tekst. Bij Vincent beginnen ze meestal onmiddellijk te spelen, bij anderen niet altijd. Iedereen doet het zijn manier blijkbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leendert schreef: Ik vermoed een Rob Olthof uitgave. Als het een' onduidelijke en slordige uitstraling' heeft, dan is de kans groot dat Rob dit destijds op de markt heeft gebracht. Kun je de hoes  scannen?

 

Kort door de bocht betekent dit dat alles wat Rob cq SMC uitgaf onduidelijk en slordig was?  Kom we weten allen wel beter.  Het kan best zijn dat het een van de singles is die door of SMC of door de Stichting Corona is uitgebracht. Ook daar was Rob bij betrokken. Inderdaad kan een hoesje voor herkenning duidelijk zijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.