Spring naar bijdragen

Giorgio Hokstam wordt dj bij NPO FunX


de redactie

Aanbevolen berichten

58edfc5a354f8_NPOFunX.png.f48599a1b62d2228d180a07943cad1c9.pngGiorgio Hokstam wordt per 1 augustus dj bij FunX. Bij de jongerenzender gaat hij de programma’s Jouw Stad Utrecht en later ook Jouw Stad Amsterdam presenteren. Daarnaast gaat hij aan de slag voor FunX Beeld.


Giorgio Hokstam: "Na ruim vier jaar hitradio gemaakt te hebben, ben ik toe aan een volgende stap. Zo wil ik iets meer de journalistieke kant van radio gaan ontdekken en daarnaast ook mijn skills als presentator op beeld meer gaan ontwikkelen. FunX is daarom, met goed beluisterde 'urban' radioprogramma's en een zeer sterke online/videoredactie, hét radiostation waar ik mijn dromen en ambities kan verwezenlijken. Ik heb er ontzettend veel zin!”


Sharid Uppelschoten, Programmaleider FunX: “Giorgio beschikt over een fris en opgewekt geluid en heeft bij SLAM bewezen veelzijdig te zijn. Wij zijn erg blij dat Giorgio zijn talenten bij FunX nog verder komt ontwikkelen, zowel op het gebied van radio als presentator op beeld. Als nieuwsgierige zender zijn wij altijd op zoek naar prikkelende journalistieke onderwerpen waar Giorgio zijn tanden in kan zetten. Als nieuw gezicht van FunX hopen we dat hij zich snel thuis gaat voelen bij ons en kijken we uit naar zijn komst!”


NPO FunX
NPO FunX is de publieke zender voor jongeren in de grote steden. De FunX-dj’s draaien een aantrekkelijke mix van R&B, hiphop, dance, reggae en praten de luisteraar dagelijks bij over de actualiteit en entertainment. NPO FunX is te ontvangen via (digitale) kabel, Digital Radio+, de website FunX.nl en de FunX-app voor smartphones en tablets. In de vier grote steden is FunX met een lokale editie ook via de FM te ontvangen: Amsterdam 96.1, Rotterdam 91.8, Den Haag 98.4 en Utrecht 96.1 FM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.