Spring naar bijdragen

jingels drie in één veronica


hans knot

Aanbevolen berichten

Aquila – Aquila Suite, First Movement Flight of the golden bird. In de programmering van Radio Veronica, in de begin jaren zeventig, bracht Lex Harding een item genaamd ‘drie in één’ in. Een aantal jingles werd er gemaakt met gebruik van de Aquila Suite. Het is een heel kort fragment dat op 50 seconden in the Flight of the golden bird te horen is.

 

Aquila Aquila Suite Veronica 3 in 1 Jingle - Lex.mp3

384.1 kB

Please login or register to see this link.

24-07-2017

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me weleens afgevraagd waar Lex het hele idee voor dat programma-onderdeel '3 in 1' vandaan had. Vandaag de dag ken ik in elk geval twee Amerikaanse album rock stations die nog altijd zo'n dagelijks item hebben: drie plaatjes met een overeenkomst. Op een van die stations heet dat 'Make the Connection' en lokale luisteraars kunnen de studio bellen met de juiste oplossing.

 

Paul

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat heb ik ook in m'n geheugen. Maar ik zal het eens afluisteren. 

 

Maar wat Hans oppert is ook juist, heb ik net gehoord op de tape. Maar meestal werd de Yes versie gebruikt. Het komt allemaal uit juli 1970 staat op de master van techn. Sytze Gardenier.

 

 

 

 

3-1.jpg

3in1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.