Spring naar bijdragen

VARA - R3 - 04-01-1994 - Steen en Been Show met Jack Spijkerman


pvanklei

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei frankdebruin1971:

Dit is trouwens niet op 4 januari 1994 maar op 6 januari 1995 uitgezonden.

 

Dat zou heel goed kunnen, want het stond niet op de doosjes. De tapes zaten tussen andere opnames uit de periode van 1993 en 1994 en toen ging ik er van uit dat het 1994 was en nam de eerste dinsdag van januari.

 

Waardoor denk jij overigens dat het 1995 is?

 

bewerkt door pvanklei
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou omdat ze "Geef me hoop Jomanda" draaide van Gijp, Jack het had over het beste album van 1994 en er lag sneeuw lag en in de eerste week van januari 1995 lag er ook sneeuw.  Zo ook op vrijdag 6 januari 1995. De Steen en Been Show werd toen al op vrijdag uitgezonden, dat is sinds oktober 1992 het geval.  Bart de Graaff was trouwens op bezoek bij Jack Spijkerman en maakte tv-opnames voor BOOS.  En er lag toen ook sneeuw.  Hier het fragment:

 

 

bewerkt door frankdebruin1971
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei frankdebruin1971:

Nou omdat ze "Geef me hoop Jomanda" draaide van Gijp, Jack het had over het beste album van 1994 en er lag sneeuw lag en in de eerste week van januari 1995 lag er ook sneeuw.  Zo ook op vrijdag 6 januari 1995. De Steen en Been Show werd toen al op vrijdag uitgezonden, dat is sinds oktober 1992 het geval.  Bart de Graaff was trouwens op bezoek bij Jack Spijkerman en maakte tv-opnames voor BOOS.  En er lag toen ook sneeuw.

Dank voor het uitzoeken en de correctie. Ik heb 'm inmiddels aangepast.

Het is mij nu ook duidelijk waarom deze opname in het VOO archief zat. Het bezoek van Bart de Graaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Op 7-7-2017 om 18:03 zei GAMMD:

Hoe zou het toch zijn met Joep uit Tilburg?

Hahaha dat was ook het eerste dat ik dacht :lol::lol:

 

Op 13-9-2017 om 16:07 zei Tom Maat:

Bedankt voor delen van dit geweldige programma.

Jack Spijkerman draaide regelmatig een parodie op Hans de Booij zijn nummer Annabel genaamd Frikandel....weet iemand wie de uitvoerende daarvan is?

 

Op 7-7-2017 om 18:03 zei GAMMD:

Hoe zou het toch zijn met Joep uit Tilburg?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 2 years later...

Ja het is in dit topic reeds een gevleugelde uitspraak, maar zouden deze opnames wellicht nog eens gedeeld kunnen worden? Ik heb echt het idee dat ik gruwelijk te laat op het leuke feestje aankom als ik kijk naar hoeveel ik al ben misgelopen ❤️

 

Overigens, misschien dat iemand kan helpen of zich herinnert, een item hoogstwaarschijnlijk uit de Steen en Been Show; 'In de kont van Mierlo zit een pitje'? Stukjes van nieuwslezers en stukjes klaagbox, langzame beat eronder en dan door elkaar geknipt. Iemand die weet wat ik bedoel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-11-2021 om 17:13 zei Samba-boy:

Overigens, misschien dat iemand kan helpen of zich herinnert, een item hoogstwaarschijnlijk uit de Steen en Been Show; 'In de kont van Mierlo zit een pitje'? Stukjes van nieuwslezers en stukjes klaagbox, langzame beat eronder en dan door elkaar geknipt. Iemand die weet wat ik bedoel?

Die geknipte stukjes waren soms erg geestig. De nieuwslezer die een scheet laat, kroketten op bagdad en bananen uit de kont van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.