Jump to content

VARA - R3 - 04-01-1994 - Steen en Been Show met Jack Spijkerman

Recommended Posts

5 uur geleden zei frankdebruin1971:

Dit is trouwens niet op 4 januari 1994 maar op 6 januari 1995 uitgezonden.

Dat zou heel goed kunnen, want het stond niet op de doosjes. De tapes zaten tussen andere opnames uit de periode van 1993 en 1994 en toen ging ik er van uit dat het 1994 was en nam de eerste dinsdag van januari.

Waardoor denk jij overigens dat het 1995 is?

Edited by pvanklei

Nou omdat ze "Geef me hoop Jomanda" draaide van Gijp, Jack het had over het beste album van 1994 en er lag sneeuw lag en in de eerste week van januari 1995 lag er ook sneeuw.  Zo ook op vrijdag 6 januari 1995. De Steen en Been Show werd toen al op vrijdag uitgezonden, dat is sinds oktober 1992 het geval.  Bart de Graaff was trouwens op bezoek bij Jack Spijkerman en maakte tv-opnames voor BOOS.  En er lag toen ook sneeuw.  Hier het fragment:

Edited by frankdebruin1971
  • Like 1
31 minuten geleden zei frankdebruin1971:

Nou omdat ze "Geef me hoop Jomanda" draaide van Gijp, Jack het had over het beste album van 1994 en er lag sneeuw lag en in de eerste week van januari 1995 lag er ook sneeuw.  Zo ook op vrijdag 6 januari 1995. De Steen en Been Show werd toen al op vrijdag uitgezonden, dat is sinds oktober 1992 het geval.  Bart de Graaff was trouwens op bezoek bij Jack Spijkerman en maakte tv-opnames voor BOOS.  En er lag toen ook sneeuw.

Dank voor het uitzoeken en de correctie. Ik heb 'm inmiddels aangepast.

Het is mij nu ook duidelijk waarom deze opname in het VOO archief zat. Het bezoek van Bart de Graaf.

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Op 7-7-2017 om 18:03 zei GAMMD:

Hoe zou het toch zijn met Joep uit Tilburg?

Hahaha dat was ook het eerste dat ik dacht :lol::lol:

Op 13-9-2017 om 16:07 zei Tom Maat:

Bedankt voor delen van dit geweldige programma.

Jack Spijkerman draaide regelmatig een parodie op Hans de Booij zijn nummer Annabel genaamd Frikandel....weet iemand wie de uitvoerende daarvan is?

Op 7-7-2017 om 18:03 zei GAMMD:

Hoe zou het toch zijn met Joep uit Tilburg?

• 8 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Similar Content

• By rauhfaser
      Op verzoek van 'Bosmeester' ben ik even mijn archief in gedoken. Hier een aantal dingen (51 stuks) van de VARA-dinsdag eind jaren '70, begin jaren '80. Dees eigen opnamen, deels van anderen gekregen. Misschien deels doublerend met wat anderen ooit hebben aangeboden.

VOEG VOORAL TOE ALS JE ZELF IETS AANVULLENDS HEBT.

Dank aan de originele uploaders.

Please login or register to see this link.

• By pauls
      .Heeft iemand nog opnames van vara's zoekplaatje ? Zo heette dat programma als  ik mij goed herinner, met dj felix meurders. Het werd op dinsdag uitgezonden in de jaren 70. Er werd dan een cryptische omschrijving gegeven en dan moesten de luisteraars raden welke popgroep en titel het was. Dat was erg leuk.
      Groetjes Paul
    • By martinja
      VARA 1982 12-14  1103-1155 Jeroen Soer
    • By David Peeters
      02-07-2007 [06.00-09.00] GIEL - Giel Beelen

- Weekendbelevenissen
      - De krantenberichten met Joanna en Wijnand
      - NOS Headlines met Jurgen van den Berg
      - Giel-uitzendkrachten bellen i.v.m. het Metropolis Festival in Rotterdam
      - Historische feitjes
      - De jarige zangeres Marga Bult bellen
      - Begin de dag met een dansje
      - CD's weggeven aan luisteraar die klimaatbewust bezig is
      - Monique Smit zingt live haar eerste single Wild + haar broer Jan bellen
      - Bezoek van Femke Halsema (GroenLinks) over o.a. Cool Climate
      - De Roulette-vraag
      - De Gielmobiel: Sander Foppele (acteur van ONM)
      - Ellen ten Damme bellen omdat ze Giel in de Telegraaf beschuldigt van chantage

• By hans knot
      Ramsey Lewis Trio – Travel on. Dit nummer kwam eerst uit op de lp in 1964 getiteld ‘Bach to the blues’. In Nederland werd vervolgens een jaar later het nummer ‘Travel on’ gekoppeld als b kantje aan de hitsingle ‘The In crowd’. Bij Radio Veronica was Herman Stok van de VARA in maart 1971 te gast in het programma van Lex Harding en het twee uur durende programma werd afgesloten met ‘Travel on’ als eindtune. Het nummer was trouwens een compositie van Eldee Young en verscheen op het Chess International label.

Ramsey Lewis Trio - Travel on. This song first appeared on the album in 1964 titled 'Bach to the blues'. In the Netherlands a year later the song 'Travel on' was linked to the hit single 'The In crowd'. At Radio Veronica Herman Stok of the VARA was a guest on Lex Harding's programme in March 1971 and the two-hour programme ended with 'Travel on' as the final tune. By the way, the song was a composition by Eldee Young and appeared on the Chess International label.

• Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,922
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    TheVoice
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.