Spring naar bijdragen

WLS 27-28 07 1981 benelux top 15


martinja

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

ik heb 2 keer wat ik heb opgenomen in Oostduinkerke gedigitaiseerd ooit

maar snap niet waar het naartoe is het digitale

 

weinig zin om nog es dat uit te zoeken enzz

en gepiep enz weg te werken enzz

koste hopen tijd

kon hem alleen hier horen toen helaas  in da jaar , soms niet altijd , ruis of teveel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

WLS in België gebruikte de jingels uit Chicago en dit werd dan de West Lokale Stichting.  Vanop de Kluisberg (grens Vlaanderen-Wallonië) werd er uitgezonden. Als ik me niet vergis stond de zender in Wallonië en de studio in Vlaanderen (of omgekeerd) zodat Vlaanderen en Wallonië moesten samenwerken om de zender in beslag te kunnen nemen. Later kwam er een Vlaamse, Waalse en Franse versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei RadioFiel:

 

Bedankt allemaal. Ik heb ondertussen nog iets gevonden op Soundcloud. Het is nog niet dat wat ik zoek maar het klinkt wel leuk.

 

Dit lijkt me opnames uit 1981 met o.a. Steven Vanhove, Ferry Eden, Eric Vink, Robert Bakker, Maarten Broekman, Hans van der Ven, Ton van Dijk, Patrick Valberg, Jacques Bisschops, Ad Roberts, Willy Van Lee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Op 8-7-2017 om 10:03 zei martinja:

Van de Golden Radio NL server

 

WLS Mont-de-L'Enclus-Kluisberg-27071981-1300-1610 Uur-MaartenDeJong-PeterDeVries-BeneluxTop15

Please login or register to see this link.

 

WLS Mont-de-L'Enclus-Kluisberg-28071981-1300-1610 Uur-MaartenDeJong-PeterDeVries-WillyVanLee

Please login or register to see this link.

 

Wat jammer de bestanden zijn verdwenen, maar mss kan het een keertje opnieuw?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.