Spring naar bijdragen

Interviews Lex Harding


dave76

Aanbevolen berichten

Hallo mede forumbezoekers. Ik ben op zoek naar een aantal programma's waarin mijn radioheld Lex Harding te gast was.

Ik weet niet de exacta data's meer maar misschien dat jullie me kunnen helpen aan:

 

2007 Lex bij Rob Stenders op KX Radio openhartig. Lex heeft platen meegenomen en tussendoor praat Rob met hem over het zeezenderverleden en de VOO.

1984 Lex is te gast bij Frits Spit in de Top 50 en presenteert ook mee.

Podcast Hans Schiffers, exacte uitzenddata weet ik niet maar de favoriete top 5 van Lex komt aan bod.

2013 Lex is te gast bij Radio Gelderland waar hij praat over zijn boek "De Reis Van Mijn Leven".

Stenders Late Vermaak. Deze zal vast wel te krijgen zijn via het Stender verzameltopic alleen weet ik de datum niet. Lex praat over zijn boek en beoordeelt een jonge jock die het vak wil leren.

Lex te gast bij Tineke, volgens mij was dat vorig jaar en ook dit jaar weer.

En eentje waarin hij te horen tijdens de geschiedenis van de Top 40, 2004, gepresenteerd door Bart van Leeuwen na aanleiding van 40 jaar Veronica.

 

Verder zijn andere opnames van Lex ook welkom. Ik vind het altijd weer fascinerend om de man te horen praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Juul. Alles is in het verleden hier en bij de buren voorbij gekomen. Ik nam alles wel mee om te beluisteren en was bezig om alles veilig te stellen alleen liet de externe harde schijf me vorige week na 6 jaar trouwe dienst in de steek. Gelukkig zijn er veel fijne mensen hier die me te hulp zijn geschoten. De vele opnames van Lex moesten ook nog worden overgezet maar daar kwam ik helaas niet meer aan toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verbaas me steeds weer over mensen die alles downloaden op een schijf en dan "vergeten" een backup te maken……………..

Ik heb al onze Veronica opnamen op 3 veschillende schijven weg geschreven. En dan liggen er ook nog kopieen bij Ad en Niels.

Gewoon een backup strategie maken hé?

 

Het is net als die mensen die bijvoorbeeld een belangrijke familie gebeurtenis vast leggen op hun telefoon en dan die telefoon kwijtraken. En dan is de wereld te klein.

Maar goed, ik heb wel wat Lex bij Omroep Gelderland maar da's video.

En ook nog veel foto's van de reis door Afrika, die Lex onderweg stuurden naar vrienden en fam. 

 

 

Sterkte met je zoektocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook alles in drievoud. Het valt me toch wel op hoe ongelofelijk kwetsbaar die digitale opslag is. Cassettebandjes van meer dan veertig jaar oud (waarvan ik altijd dacht dat ze een zeer beperkte levensduur hadden) draaien vaak nog als een tierelier, maar zo'n externe hd geeft het soms al na een paar jaar op. Ik heb mijn eerste hd al eens moeten vervangen.

bewerkt door Paul
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.