Spring naar bijdragen

WMR Koksijde 1981 t/m 1983


martinja

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
Op 16-7-2017 om 10:46 zei martinja:

Jean-Pierre weet daar veel meer van dan ik. Ik kan me alleen maar iets herinneren van 102.8, maar weet niet meer of dat zelfs juist is

Jean-Pierre schreef me toen (dat was toen nog met brieven met de post) dat ze zouden beginnen op 101.8. Ik liet hem toen onmiddellijk weten dat Kompas op die frequentie zou starten en de plannen zijn toen aangepast. Het was de periode dat de zenders gingen uitzoeken onder welk rechtsgebied ze zouden uitzenden, die van Brugge of die van Veurne. Radio Horizon Nieuwpoort kregen dan het bericht dat ze onder het rechtsgebied Veurne uit de lucht moesten. Horizon verhuisde dan naar het rechtsgebied Brugge. Westpoint ging op Frans grondgebied zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Sea-Radio:

Over welk jaar hebben we het?

Toen hij me schreef moet dit ergens tussen mei en juli 1981 zijn geweest. In Oostende kon ik Marina, WMR, Westpoint niet ontvangen. Na testuitzendingen van Kompas in april mei 81 in Oostende, werd er gestart vanuit Zande eind juni. Begin augustus 81 ging het vermogen omhoog van Kompas. Horizon was af en toe wel te horen op de autoradio in Oostende, ik dacht op 100.6 maar ik weet niet hoe lang ze die frequentie gebruikt hebben. Het zou leuk zijn als je even kan aangeven welke stations in welke periode uitzonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 years later...
Op 17-8-2017 om 23:21 zei Sea Radio:

Hugo De Groot... mij goed gekend :)

 

Danny Schacht - zit op mijn facebook

Op 17-8-2017 om 23:21 zei Sea Radio:

Hugo De Groot... mij goed gekend :)

 

De andere Hugo de Groot was toch Arie van Loon ?

Op 27-7-2017 om 00:51 zei Sea Radio:

Over welk jaar hebben we het? Ik weet dat WMR uitzond op 102.8, althans op zijn minst vanaf de zomer van 1982 en dit tot aan de stopzetting. Op 101.5 had je in die periode ook Radio Atlantis in Koksijde, kort maar een geduchte concurrent voor WMR, Westpoint en Horizon.

 

Op Westpoint draaide ik ook, evenals op WMR

1 minuut geleden zei martinja:

Danny Schacht - zit op mijn facebook

De andere Hugo de Groot was toch Arie van Loon ?

Op Westpoint draaide ik ook, evenals op WMR

Bij Horizon ben ik wel es op bezoek geweest voor een interview van het Free Radio Magazine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.