Spring naar bijdragen
henkjan2016

Welkom

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb in december 2016 het Rob Stenders-verzameltopic opgericht. Hierop hebben verschillende leden gereageerd en hebben tevens hun radio-uitzendingen gedeeld. Inmiddels staat er al veel materiaal op de door mijzelf gedeelde online-storage-drive Stack (1TB). Natuurlijk heb ik hieraan ook mijn eigen collectie toegevoegd.

Graag wil ik samen met jullie een grotere collectie uitzendingen van Rob Stenders opbouwen. Naar deze schijf kun je zelf de uitzendingen uploaden, je kunt de uitzendingen downloaden en je kan vanaf de schijf de uitzendingen luisteren. De uitzendingen zijn in het verleden via het open net uitgezonden of met de luisteraar gedeeld via podcast.

url: https://toren.stackstorage.com
username: radiocafe
password: bloempot

kleine uitleg:

1. upload je bestanden  

2. klik op delen (share)  

3. kopieer de link naar dit topic.

<alleen uploaden is ook prima, zorg ik voor de link in dit topic>

Momenteel verzamelt @ChrisH de uitzendingen van Platenbonanza, One Night Stenders, PUP50 en Freakolympics en ondergetekende plaatst de links in de club. Op dit moment wordt je dus van je wekelijkse dosis Rob Stenders voorzien. De uitzendingen zijn vanaf nu terug te vinden in hun eigen 'discussie'.

Wensen: Freakolympics / Stenders Late Vermaak / inval-uitzendingen / Siebelink En Stenders / d'Rob of dr'onder / Shock Radio / Stenders Vroeg / Vrimibo / Stenders Eetvermaak / Outlaw Radio / Kink FM / Stenders En Van Inkel / PUP50 etc.

(Omdat dit niet via zippyshare opgeslagen wordt, zijn de uitzendingen langer beschikbaar. Wat mij betreft: permanent)

Groetjes Henkjan2016

bewerkt door henkjan2016
  • Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We gaan weer vrolijk verder! ;)

Zal binnenkort complete verzameling Muziekles met Robbie S. uploaden!
Dit is wat ik heb:
Please login or register to see this link.

bewerkt door ChrisH

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei henkjan2016:

Cool, ziet er interessant uit

Ze staan erop!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

STACK Stenders is niet meer te benaderen, omdat enkele (lees  enkele) forumleden toch niet konden nalaten om vandalisme te plegen.

bewerkt door henkjan2016
  • Treurig 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helaas moeten de goede weer onder de slechte lijden!
Kinderachtig gedoe! Bah!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 4-9-2018 om 15:34 zei Eelco:

zijn die mensen niet te achterhalen en te bannen for life?

beter vingers eraf dan doen ze het niet weer !!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3683
    • Meest online
      2923

Nieuwste lid
    Jos Vinken

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.