Spring naar bijdragen

nieuw profiel moeten aanmaken


D.V.V.

Aanbevolen berichten

Ik weet het, ik zit met dit onderwerp bij de verkeerde groep. Maar aangezien hier het meeste "leven" is doe ik het hier maar.

 

Toen ik daarnet naar het radiocafé ging verschoot ik toch wel een beetje.

Eerst kon ik niet meer direct binnen. Er was een omleiding ... moest me aanmelden maar dat ging niet via mijn facebookprofiel.

Aangezien ik mijn wachtwoord al lang vergeten ben, heb ik dan maar een nieuw profiel aangemaakt.

Het is de afkorting D.V.V.geworden ipv Danny Van Vlaanderen.

Normaal moet ik me nooit aanmelden en kan ik altijd direct binnen.

Ik hou wel van café's waar ik gemakkelijk binnen geraak ... eruit raken is weer wat anders :)

 

Dit is me nog nooit overkomen.

Zijn er nog leden die dit hebben voorgehad ?

 

Ik zal straks eens proberen vanop de computer op mijn bureau ... misschien lukt het daar wel op mijn vorige profiel.

 

Raar ... 

 

Maar allé,

al bij al blij dat ik terug binnen ben !

Net ontdekt : kan via pixeldrain niet meer downloaden.

 

Deze site is niet bereikbaar

De webpagina op https://pixeldra.in/u/Y05zLt is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

 

Tot gisteren werkte alles perfect ... Straks eens proberen op mijn bureau.

Duimen maar ...

daarnet even getest : zippyshare werkt nog wel.

bewerkt door D.V.V.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Harmen:

Onderwerp verplaatst naar de juiste plek. Het is niet de bedoeling maar lukraak een onderwerp neer te zetten.

Harmen,

 

Je hebt dit over het hoofd gezien,  Danny schreef nl in z'n eerste regel:

 

"Ik weet het, ik zit met dit onderwerp bij de verkeerde groep. Maar aangezien hier het meeste "leven" is doe ik het hier maar."

 

 

Juul

  • Vind ik leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Juul:

Harmen,

 

Je hebt dit over het hoofd gezien,  Danny schreef nl in z'n eerste regel:

 

"Ik weet het, ik zit met dit onderwerp bij de verkeerde groep. Maar aangezien hier het meeste "leven" is doe ik het hier maar."

 

 

Juul

 

Dat heb ik heel juist gelezen en is niet de bedoeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

probleem met het anti-virusprogramma dat sommige zaken blokkeert ... waaronder Facebook, het internet radiocafé, pixeldrain en nog enkele andere sites. Blijf het raar vinden dat andere sites dan weer perfect werken en weergegeven worden. Hetzelfde anti)virusprogramma draait ook op mijn vaste computer en daar heb ik er geen last van.

Ik zal voortaan naar het café komen via de computer op mijn bureau. Op de laptop is het "geen doen". Jammer ...

 

Vincent : dank voor uw berichtje ivm het wachtwoord.

 

Harmen : sorry dat ik het berichtje bij de zeezenders had gezet ... maar eerlijk gezegd wist ik niet waar ik dit uberhaupt moest plaatsen. U mag dit bericht gerust compleet verwijderen hoor. Je ziet maar ...

 

Mvg,

Danny

  • Vind ik leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Harmen locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.