Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - 25-07-1977 - Terug op 212 meter


Vincent

Aanbevolen berichten

Dag Vincent,

Dank voor deze opnames.

De bandopname van Haike Debois  is wel van maandag 25 juli 1977 (luister op 15.30 ).

Wanneer het is uitgezonden ,dat kan ik niet achterhalen.Misschien is het wel nooit uitgezonden.

Grtjes Marnik

bewerkt door marnik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me herinneren dat de zenderwisseling 192->212 nogal plotseling was.

Ik vermoed dat de opnamen in Spanje al waren gemaakt voor de 24ste en de ochtend van de 25ste juli.

Dit zal één van die opnamen zijn: wel opgenomen maar door werkzaamheden nooit uitgezonden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei marnik:

nooit uitgezonden

 

2 minuten geleden zei Albatrosstudio:

waarschijnlijk nooit

 

1 minuut geleden zei Jan-Fre:

192->212 nogal plotseling was.

waarschijnlijk was het zo, misschien ooit later uitgezonden als er gebrek aan tapes was, maar dat is niet zeker. Enkele dagen voordien hoorde je Frank VD Mast de techniek doen bij Haike en Baken 16 werd ook gepresenteerd door Frank VD MAst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Jan-Fre:

Ik kan me herinneren dat de zenderwisseling 192->212 nogal plotseling was.

Ik vermoed dat de opnamen in Spanje al waren gemaakt voor de 24ste en de ochtend van de 25ste juli.

Dit zal één van die opnamen zijn: wel opgenomen maar door werkzaamheden nooit uitgezonden.

 

Ik denk dat je gelijk hebt. De zenderwisseling was inderdaad heel plots.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

uiteindelijk zonden ze maar 3 maand op 212 uit. Hoe kwamen ze daar nu uit? Caroline en Mi Amigo zonden al geruime tijd uit op 259 (eigenlijk 253) en dan kreeg de nieuwe lokale zender Orwell de 257 toegewezen. Ze bleken nogal last te hebben van de krachtige zender vanaf de MV. Dus kregen ze de 212 als extra zender. In maart 77 verhuist Caroline van 253 naar 315m, pas in juli 77 wordt opgeschoven naar 312m, de vroegere golflengte van Atlantis. Door het verdwijnen van de 253 heeft Orwell geen ontvangstproblemen meer en wordt de steunzender uitgeschakeld op 212. Hoewel er al plannen waren bij Mi Amigo in december 76 om van 253 naar 312m te gaan, werd toch maar eerst de 192 geprobeerd. Door bevoorradingsproblemen kwamen Caroline en Mi Amigo weer samen op 312m vanaf 1 december 77. Deze keer weer met een aankondiging in de Spaanse programma's van 3  1  9.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.