Spring naar bijdragen

Stenders vertrekt bij Avrotros; mogelijk naar BNNVARA


Harmen

Aanbevolen berichten

Rob Stenders vertrekt uit de vroege middag van NPO Radio 2. De presentator van Stenders Platenbonanza verlaat zijn huidige omroep Avrotros en verliest daarmee zijn uitzendplek.

Het tijdslot van Stenders, elke werkdag van 14.00 tot 16.00 uur op Radio 2, is van Avrotros en die omroep staat die uren niet af aan een ander. Onduidelijk is nog waar Stenders heengaat, al wordt in de wandelgangen Bnn-Vara genoemd. Een zegsman van Bnn-Vara wil daarop geen commentaar geven.

 

Bron: Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei henkjan2016:

Ideeën op andere fora:

 

Middag 3fm (vervanging Frank)

Drivetime Radio 2 (vervanging/switch ekdom)

Drivetime Sky Radio

Drivetime Radio 10

Terugkeer naar KinkFM

Opzet eigen stationnetje.


Eigen station zal niet 123 gebeuren, aangezien met pijn in het hart KX van de hand gedaan is. Dan zal hij denk ik eerder zich volledig richten op zijn eigen app en podcasts. Maar brengt dat ook geld in het laadje?
3FM of Kink zie ik ook niet gebeuren. 
Blijft een groot raadsel en hoop, voornamelijk voor Rob zelf dat er snel duidelijkheid komt.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rob Stenders hoopte stiekem na de zomer gewoon terug te keren met zijn Platenbonanza, maar dan onder de vlag van een andere omroep, zeggen bronnen uit radioland. Het programma wordt dagelijks op Radio 2 uitgezonden van 14.00 uur tot 16.00 uur, het domein van AVROTROS. Maar de presentator (52) wilde per se overstappen naar zijn oude vertrouwde nest BNNVARA. Daar voelt hij zich meer thuis en kan hij naar verluidt meer ambities waarmaken. Dat hij eventueel meer geld bij AVROTROS kan verdienen, zou daarbij geen rol spelen. Toch ging het mis.

 

Bron en lees verder: Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ik hoop dat hij op een voor mij beluisterbaar moment terugkomt.. De platenbonanza was nog het enige Radio 2 programma dat ik regelmatig door denweek beluisterde. Volgende week doet hij ook nog het ochtendprogramma op radio 2 erbij..Ik zal de humor missen en de liefde en de kennis van popmuziek tussen 2 en 4.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎26‎-‎7‎-‎2017 om 02:01 zei Tino:

Geen idee waar Stenders weer opduikt (maakt niet uit, ik ben erbij al is het Radio Tilburg Oost), maar ik zet al mijn geld (is toch niet veel) op Rick van Velthuysen tussen 14 en 16.

Daar gaat je geld Tino.

Ik lees op Facebook allemaal "huilie huilie" over het vertrek van Stenders op R2 - ook door Gerard Ekdom enzo -  maar als ik het goed begrijp verlengt Rob toch zelf zijn contract niet? Wat is er dan onlogisch aan? (Vond Platenbonanza trouwens wel een prima programma).

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Albatrosstudio:

Daar gaat je geld Tino.

Ik had het al door maar had gehoopt dat het niemand was opgevallen. Jij bent natuurlijk erg sterk in financiën, volgende keer overleg ik eerst met jou.

Ik heb nooit gezegd dat het onlogisch is, het is Stenders zijn eigen keuze. Ik vind Rick wel bij AVROTROS en Radio 2 passen, dus het was misschien eerder een wens. Het zou in ieder geval mijn keuze zijn geweest. Ik ga me niet mengen in de vele discussies over Annemieke, maar nadat ik 3FM vaarwel heb gezegd is Radio 2 voor mij nu ook voorbij.

Ben ik nu al rijp voor Radio 5?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Tino:

Ik had het al door maar had gehoopt dat het niemand was opgevallen. Jij bent natuurlijk erg sterk in financiën, volgende keer overleg ik eerst met jou.

Ik heb nooit gezegd dat het onlogisch is, het is Stenders zijn eigen keuze. Ik vind Rick wel bij AVROTROS en Radio 2 passen, dus het was misschien eerder een wens. Het zou in ieder geval mijn keuze zijn geweest. Ik ga me niet mengen in de vele discussies over Annemieke, maar nadat ik 3FM vaarwel heb gezegd is Radio 2 voor mij nu ook voorbij.

Ben ik nu al rijp voor Radio 5?

Heb net Radio 5 onder de voorkeurzenders van mijn autoradio opgeslagen. Deze week "the summer of love" 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die week ´ the summer is love` vind ik zwaar teleurstellen. 2 platen per uur , wel meest uit de zomer of najaar van 67´ en  de top 67 deze week. Vroeger werden er dan nog reportages od documentaires gemaakt. Als daar nu geen geld meer voor is waarom dan niet iets oud en goed herhalen.,, Ik heb nog ergens een documentaire over Monterey en de live muziek is fantastisch!

maar even terug naar Stenders ik luisterde vandaag naar platenbonanza en er worden veel toepasselijke platen gedraaid. De mooiste vond ik Follow you follow me...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • henkjan2016 locked en unlocked this discussie
  • 2 weeks later...

Brief lekt uit: 'Radiomaker Rob Stenders afserveren is van de zotte'

 

Met het verdwijnen van deejay Rob Stenders’ Platenbonanza zwelt de kritiek op het NPO-bestuur aan. Ook radio-icoon Lex Harding bemoeit zich nu met de kwestie. In een spijkerharde brief aan de top van de publieke omroep noemt hij het schrappen van het populaire Radio 2-programma een ‘minachting voor de luisteraar’.

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.