Spring naar bijdragen

Extra Gold (2017-08-05) / Top 40, Tipparade en LP Top 20 van 30-07-77


Peter Vrakking

Aanbevolen berichten

Dat is raar, want ik doe het zonder. Na uploaden verschijnt er een lijst met de uploads. Die plak in een kladblok (gedit) en met zoek en vervang haal ik de overige teksten weg zodat alleen filenaam en link overblijft. 

 

Misschien is het een 'browser probleem'? Ik gebruikt zelf Opera, Chrome en Vivaldi als browser. IE en Edge kan ik niet gebruiken, dus kan daar ook niets over zeggen. Mogelijk dat het daar zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb net wat geupload en ik hoefde ook niet in te lloggen.

 

dit stond onderaan de site.

 

What is PixelDrain?

PixelDrain is a file sharing site built for speed and ease of use. 
The entire website is currently being developed, hosted and managed by one person, me :). You can find contact information below.

How long will my files be stored?

Files will be removed 60 days after the last time they have been viewed (there has been some misunderstanding about this), or if the server runs out of storage space (But I won't let that happen).

Does it cost anything?

No, PixelDrain is completely free at the moment. But keep in mind that I'm currently paying all hosting costs out of my own pocket, and while I love working on PixelDrain in my free time, I would really apppreciate it if you would like to donate some money. It benefits both of us as I will get more motivated to release updates when I see that people actually like my work enough to spend money on it :). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.