Spring naar bijdragen

internet zeezenders op verzoek


hans knot

Aanbevolen berichten

Ik, Philippe Derluyn,  besteed graag nog even aandacht aan één van mijn domeinen.  Dit domein Please login or register to see this link. heb ik geregistreerd enige minuten nadat de extensie .rocks beschikbaar was (inmiddels 3 jaar terug)

 

Op dit domein “The Radio That Rocks” word elke dag een ander project voorgesteld van online zeezender streams

Naast Caroline word bv Big L vaak een beetje over het hoofd gezien in deze huidige tijden, maar ja inderdaad ook zij zijn nu online beschikbaar.

 

Hoe werkt het?

A ) elke dag word een ander online project 24 uur voorgesteld

B ) via het dropdown menu rechtsbovenaan kan men elk project ook afzonderlijk opvragen

 

Naast bovenstaand domein is ook Please login or register to see this link. van mij.

Dit domein stelt elke dag van de maand een ander online streaming project voor gedurende 24 uur …

Een ontdekkingstocht dus elke dag opnieuw

 

Ook dit domein Please login or register to see this link. staat op mijn naam, maar dat wist u waarschijnlijk reeds

Via het dropdown menu (gele kleurbalk) kan men linken naar elk nog bestaande online Mi Amigo project

Via dit domein werd in het weekend van 1 en 2 April 2017 een Radio Mi Amigo Revival Weekend gestreamd met aandacht voor Mi Amigo 74 – 78 (incl jingels, commercials, muziek & programma’s)

 

PhilippeDerluyn.com

YouTube Livestream Channel

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Vergelijkbare bijdragen

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.