Spring naar bijdragen

dowloaden files


ruudam

Aanbevolen berichten

Ik gebruik uBlock origin 1.13.8 samen met Waterfox als browser. Waterfox is de 64 bits versie van Firefox.

Ik heb met Zippyshare geen problemen met pop-ups, vertraging, browserovername's en andere ellende. uBlock blokkeert al die ongerechtigheden. En Zippyshare werkt echt veel sneller dan Pixeldra bij mij. Zowel uploaden als downloaden.

Ook met XP werkt Firefox, eventueel een oudere versie downloaden.

Ruud, installeer Windows 7. Dan heb je in ieder geval minder kans op ellende dan met XP.

groeten,

Jan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

iedereen werkt met zijn eigen systeem en als alles goed werkt verander je best niet, tenzij een nieuw systeem beter werkt. Om op te nemen gebruik ik Xstreamradio, dit werkt perfect met Windows Xp. Met Windows 7 of 8 wou het niet werken, met Windows 10 wou het dan uiteindelijk toch werken op 1 computor, maar door allerlei opgedrongen updates werkt het dus niet meer. Dit betekent dat ik alleen nog met windows xp kan opnemen. Pixeldra heeft blijkbaar het voordeel dat het tot 2 maand na de laatste download aktief blijft, we transfer verdwijnt al na een week. Zippy tot 1 maand na de laatste download maar blijkbaar hebben dan velen weer last van allerlei pop ups.

ik ga morgen even uittesten of pixeldra ook werkt met windows xp, het kan soms ook aan de browser liggen. Hoewel er geen support meer is voor xp, zijn er blijkbaar toch wel updates geweest bij grotere problemen.

Er zijn blijkbaar wel enkele dagen geweest dat een aantal mensen, voornamelijk uit Frankrijk en Nederland helemaal niets konden doen met pixeldra. In België had ik er helemaal geen problemen mee. Dat was blijkbaar op het ogenblik dat ze de limiet hebben verhoogd van 100 MB naar 5GB. Lukt het ondertussen wel?

Op 10-8-2017 om 18:10 zei ruudam:

Ik kan, sinds iedereen met pixeldra (?) werkt niets meer downloaden. Komt waarschijnlijk door XP. Is er een oplossing omdat wel voor elkaar te krijgen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip voor XP gebruikers die geen nieuwe PC willen aanschaffen en alleen gebruik maken van een browser, de mail lezen, files downloaden, muziek luisteren en films kijken:  Please login or register to see this link.

 

Je moet er even aan wennen maar als vrij snel merk je dat het prima werkt. En de antwoorden op bijna al je vragen vind je terug op het internet. Alle gangbare browser (m.u.v. IE) zijn beschikbaar, Thunderbird voor je mail, DeadBeaF als vervangen voor Winamp of Rhythmbox als je meer functionaliteiten wilt. VLC voor je films en LibreOffice als volwaardig officepakket die uitwisselbaar is met MS Office. En alles is gratis. Oh, je mist nog de virusscanner? Gewoon vergeten, niet nodig :)

 

Ik heb zelf een 'zwaardere' laptop tot mijn beschikking en werk met Ubuntu. Ik gebruik eigenlijk alleen nog een browser en gedit (kladblok). Mail doe ik met de browser. Daarnaast gebruikt ik nog LibreOffice voor tekstverwerking en Spreadsheet, maar ook daarmee stap ik langzamerhand over op een officepakket die in de cloud werkt. Beide zijn overigens uitwisselbaar met MS Office. En voor de meeste toepassing is er wel een (gratis) alternatief te vinden die je zo uit de Software catalogus haalt.

 

Internetbankier je ook nog met XP? Dan hoef je niet bij een bank aan te kloppen als je rekening is leeggehaald. En dat doen ze niet voor niets!

 

Wat meer informatie: Please login or register to see this link.   //  Please login or register to see this link.

 

En mij tip: download eens de iso en brand deze op een cd. Start daarna op van CD. Kies de live optie en zonder dat iets geïnstalleerd wordt, dan kan je eens kijken hoe het werkt. Hou er wel rekening mee dat je test vanaf en cd en dat dit ten koste van de snelheid gaat. Als het bevalt kan je het volledig of naast XP installeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb helaas geen Windows XP machine om de website op te testen.. Maar ik zie in de statistieken wel dat nog 2.3% van de bezoekers Windows XP gebruiken.

 

Ik ben zelf ook een gebruiker van Linux-gebaseerde systemen, op het werk gebruik ik Mint, en thuis Arch (al 6 jaar zonder windows), en dat is zeker een goede optie om te overwegen als XP gebruiker! Moet er wel bj zeggen dat 32bit versie van Chrome ook niet meer ondersteund wordt, dus je moet een 64bit processor hebben of Firefox gebruiken.

 

Als tijdelijke oplossing kan je dit nog proberen: In een pixeldrain download link staat de letter "u" voor de bestandcode zoals hier: Please login or register to see this link. . Als je die vervangt voor "api/getfile" krijg je een directe download link die op alle systemen zou moeten werken: Please login or register to see this link. . Op die manier kan je alsnog de bestanden downloaden.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.