Spring naar bijdragen

Pirate BBC Essex start morgen 13 augustus 2017


Alex

Aanbevolen berichten

Ruud,

probeer dit eens:

 

Please login or register to see this link.

 

This year's Pirate BBC Essex is not a separate channel, but simply some programmes broadcast on the main station.

(9am - 4pm tomorrow and the Keith Skues show tonight.)

The station is listed as 'BBC Radio Essex' (MP3 128K) on Frontier Silicon.

 

Zou moeten werken, komt van een ander forum  Please login or register to see this link.

 

Succes,

Jan

bewerkt door jan227
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Jan, ik zie het een beetje laat.

De BBC werkt met een eigen player, die je nergens in kan pasten, dus daar kan ik niets mee.

De link op de Pirate Radio werkte bij bij mij gisteren niet.

 

Er is steeds meer een tendens om te streamen in allerlei vreemde players, ik haat dat, ik wil gewoon naar WinAmp of zo luisteren. Overnemen en in een radio-automatisering stoppen kan al helemaal niet meer. 

 

Vroeger was er wel eens een goede geest die de stream gewoon even op een normale fatsoenlijke manier her uitzond, waar je dan gebruik van kon maken, ook dat is kennelijk voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.