Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - 14-08-1977 - Johan Visser, Ton Schipper, Marc Jacobs


Vincent

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Albatrosstudio:

Als de discoshow unknown wel van 19770814 is, dan is de opmerking van gisteren ook opgelost.

 

3 uur geleden zei Jan-Fre:

De discoshow staat hier op de goede plaats. Presentatie is overigens in handen van Marc

het is inderdaad het programma dat gisteren hier voorbijkwam en Marc Jacobs op 14 aug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Heeft iemand toevallig nog een uitzending van maandag 29 augustus 1977?

Ik ben heel specifiek op zoek naar radioberichten over een gecrashte Amerikaanse Phantom-straaljager die in het begin van die middag bij Terschelling is neergestort.
Naar verluidt heeft een visser toen live verslag gedaan van de berging via Scheveningen Radio. Wellicht dat er iets van is overgebleven via Mi Amigo...

Ik zou echt ontzettend blij zijn met iets tast(hoor)baars, want opnamen opvragen van Scheveningen Radio uit die tijd is nagenoeg onmogelijk.

Mijn e-mailadres is maessen51@hotmail.com

Bvd,

Jurriaan Maessen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
5 uur geleden zei Eenzameridder:

Hallo Jurriaan

 

Er zijn geen Mi Amigo opnamens van deze dag

 

Er is is een gat van 28-08-77 tot 30-08-77  daar zijn geen opnamens van in geen een site te vinden sorry mate

 

Peter Serbia

 

Op ‎19‎-‎2‎-‎2018 om 17:18 zei Jurriaan Maessen:

Heeft iemand toevallig nog een uitzending van maandag 29 augustus 1977?

Ik ben heel specifiek op zoek naar radioberichten over een gecrashte Amerikaanse Phantom-straaljager die in het begin van die middag bij Terschelling is neergestort.
Naar verluidt heeft een visser toen live verslag gedaan van de berging via Scheveningen Radio. Wellicht dat er iets van is overgebleven via Mi Amigo...

Ik zou echt ontzettend blij zijn met iets tast(hoor)baars, want opnamen opvragen van Scheveningen Radio uit die tijd is nagenoeg onmogelijk.

Mijn e-mailadres is maessen51@hotmail.com

Bvd,

Jurriaan Maessen

Ik heb er wel een paar maar op tapes. Als Tino zo ver is komen ze hier tevoorschijn........

 

1189. Mi Amigo 212 live Baken 16 with Marc Jacobs 29‑8‑77                           120’

1190. Mi Amigo 212 Schijven voor bedrijven part 2 Stan Haag changed format 29‑8‑77       2’

1191. Mi Amigo 212 Stuurboord live with Herman de Graaf 29‑8‑77                       27'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De beschrijving van de bank heb ik sowieso niet...

Je scans gaan t/m 136, t/m 103 heb ik inmiddels overgetikt.

Als je nieuwe scans voor me hebt zou dat prettig zijn. Zodra ik ze heb overgetikt is het namelijk makkelijker om een (gewenste) opname op te zoeken en de bijbehorende band te digitaliseren.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎13‎-‎3‎-‎2018 om 22:25 zei Tino:

De beschrijving van de bank heb ik sowieso niet...

Je scans gaan t/m 136, t/m 103 heb ik inmiddels overgetikt.

Als je nieuwe scans voor me hebt zou dat prettig zijn. Zodra ik ze heb overgetikt is het namelijk makkelijker om een (gewenste) opname op te zoeken en de bijbehorende band te digitaliseren.

 

15-3 Ik stuur morgen de scans van tape 136 - 150 Tino

16-3 Je hebt mail

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.