Spring naar bijdragen

Lighthouse weekend PA25SCH


Peter Petersen

Aanbevolen berichten

Tijdens het ILLW (International Lighthouse and Lightship Weekend) 2017 (Please login or register to see this link. ) dat plaats vindt op 19 en 20 Augustus 2017 zal PA25SCH (de Sleur Shack) dit jaar helaas NIET aktief zijn  vanaf het Scheveningse zuidelijk havenhoofd !

Mededeling PA25SCH:

Heren,

Op dit moment is alles moeilijk te plannen en kunnen we elke dag naar het weerbericht kijken.
Dit heb ik gedaan en ik ben tot de volgende beslissing gekomen.
Voor 2017 cancelen we het ILLW.
Hier zijn meerdere goed afgewogen factoren voor:
1. Weersverwachting bekeken bij weeronline.
2. De propagatie overdag tussen 9:00 uur en 19:00 uur
3. Afbreuk aan materialen van de TSS
4. Voorbereidingen halen van de caravan en materialen die nodig zijn.
Ik begrijp dat dit alles voor iedereen een tegenvaller is, maar ik hoop ook op jullie begrip met deze mail en beslissing.
Voor onze zit er veel voorbereiding aan die op het laatste moment ook niet haalbaar is. Vandaar moet iemand de knoop doorhakken.
We zullen zeker verder gaan kijken naar een mooie mogelijkheid om een evenement te organiseren.
Nogmaals sorry voor deze niet positieve mail, maar je moet maar zo denken….achter de wolken schijnt de zon….volgende keer beter


Met vriendelijke groet:
Rene PD2RKG / Willem PD4W

foto ILLW 2015

IMG_3740.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Vergelijkbare bijdragen

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.