Spring naar bijdragen

Radio Atlantis - 22-08-1973 - 1400-1600 - Joop Verhoof show


Vincent

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Een paar weken terug ontvingen we bij Radio Extra Gold van Rob Luttge 2 studiobanden die in eerste instantie werden toegeschreven aan Radio Veronica, maar bij beluistering door Vincent waren het nog niet eerder ontdekte mastertapes van Radio Atlantis.

 

Hieronder het verhaal van Rob Luttge over die tapes;

 

In een vorig leven werkte ik in het verre buitenland.
Als muziek Liefhebber maakte ik tapes om de 3 maanden van huis tijd niet zonder muziek te hoeven doorkomen. Mijn reizen waren steeds 3 maanden en ik altijd 30 tapes bij. Iedereen leende die ook van mij.
Een collega had enige tijd in de bevoorrading van zendschepen gewerkt en gaf aan dat een waterdichte ton bij hem thuis stond met grote tapes. Het was 1982 in Angola dat ik de afspraak maakte om deze van hem te kopen. Ik heb de banden daarna aan Adje Bouman te leen gegeven rond 1985. Hij vond ze wel leuk maar het was een andere tijd toen en ik had wel de indruk dat een en ander meer Veronica gezind moest zijn. Ik was ook Veronica liefhebber en anders luisterde ik naar Caroline

 

Met dank aan Rob Luttge voor het beschikbaar stellen van deze tapes en Vincent Schriel voor het digitaliseren.

Herbert Wentink

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.