Spring naar bijdragen

TROS top 100 1959


Theo Jansen

Aanbevolen berichten

Blijkbaar zou het van vrijdag op zaterdag 21 juni geweest zijn.Op een oude cassettebandje dat ik nog heb staat er ook een nieuwsuitzending  in de morgenduren .Daar is er oa sprake van een vliegtuigkaping in Oslo op 21juni en dat was een vrijdag.En even later hoor je een reclameboodschap ,die in de week vooraf werd gedraaid en daar spreekt men van "de nacht van vrijdag op zaterdag"

bewerkt door Ivanhoe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Ivanhoe:

 Blijkbaar zou het van vrijdag op zaterdag 21 juni geweest zijn.Op een oude cassettebandje dat ik nog heb staat er ook een nieuwsuitzending  in de morgenduren .Daar is er oa sprake van een vliegtuigkaping in Oslo op 21juni en dat was een vrijdag.En even later hoor je een reclameboodschap ,die in de week vooraf werd gedraaid en daar spreekt men van "de nacht van vrijdag op zaterdag"

 

De TROS zond in juli 1985 uit in de nacht van zondag op maandag. De 21e was een zondag. Deze uitzending is dan van 22 juli 1985, 0000-0700.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Vincent

Ik heb alles nog is op een rijtje gezet en moet zeggen dat ik het allemaal nog steeds niet goed begrijp.:)

-1.ik ben in bezit van cassettes (die ik zelf heb opgenomen toen het werd uitgezonden) en daarop is er af en toe een jingle te horen die waarschijnlijk ook de week er voor werd uitgezonden .En daar zeggen ze duidelijk "de nacht van vrijdag op zaterdag... muziek om nooit te vergeten een nacht om nooit  te vergeten".

2.Tijdens de nacht was er een nieuwsuitzending waarin er gewag werd gemaakt van een vliegtuigkaping in Oslo en dat in Brazilië de skeletresten werden gevonden van  Nazi Dr Josef Mengele.

3.Heb wat opzoekingen gedaan en blijkt dat beide gebeurtenissen plaatsvonden op vrijdag 21 JUNI en dus in de nieuwsuitzending zaten op zaterdagnacht .

De afbeeldingen die u bijvoegde zijn er van JULI 1985.

Zou het eventueel kunnen dat de uitzending herhaalt  werd ???

Grt

Ivan

bewerkt door Ivanhoe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8/23/2017 om 17:09 zei Theo Jansen:

Met dank aan Ivanhoe (en met zijn goedvinden) is hierbij de complete top 100 van 1959 zoals deze door de TROS werd uitgezonden in 1985.

 

Ik had hem wel maar miste de laatste 7 of 8 nummers...

 

Nu is ie compleet. Het is 1 groot bestand van ruim 6,5 uur

 

Please login or register to see this link.

 

Groeten

Theo

 

De link is helaas dood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-9-2017 om 10:55 zei Evers Tom:

Nu heb ik hem wel kunnen downloaden ik weet niet wat er nu eigenlijk aan de hand is hele hele hartelijk bedank Theo 

Mvg 

Tom

Graag gedaan Tom, Nu je 1959 via mij hebt binnengekregen zou je dan nu zo vriendelijk willen zijn om 1960 en 1961 met ons te willen delen.

 

Dank je wel alvast :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.