Spring naar bijdragen

Rob stopt bij KX Radio! :(


SIrhc

Aanbevolen berichten

In 2005 heeft Rob KX Radio opgericht.
Helaas konden we gisteren in het KX Radio programma Arie's Koopavond
horen dat Rob zijn collega DJ's een mail heeft gestuurd waarin hij aankondigd te stoppen bij KX Radio!
Please login or register to see this link.  vanaf 1.48.44

KX Radio was voor mij Rob Stenders! Het format 'For the love of Music' en elke DJ draait wat ie zelf wilt 
was een uniek concept en voor de echte muziekliefhebber echt top.
Zo had ik mijn favoriete shows en DJ's. Echter kon je al goed merken dat toen 3FM KX overnam het niet meer
de oude KX was. Als 3FM KX niet had overgenomen was KX al een paar jaar eerder ter ziele geweest.

Ik vind het bijzonder jammer dat KX nu steeds meer gebruikt wordt als opleidingszender! En zal mij als

luisteraar kwijt gaan raken! Ik ga wel een Stack account aanmaken waarin ik naast de programma's van Rob
ook de andere programma's (die ik in bezit heb) ga uploaden om zo ook een mooi KX Radio archief online
te kunnen krijgen. 
Ik nodig iedereen van harte uit om ook zijn/haar archief te willen delen! Ook is er al een FB pagina gemaakt door Robotnik,
(de man achter de fraaie vormgeving van de KX website) Een Uithuil- en plannensmeedplek voor (ex) KX Radio-dj's en -luisteraars.
Op naar de Grande Finale op zondag 8 oktober 2017! Please login or register to see this link.

  • Vind ik leuk 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De opzet van die zender is toch onveranderd gebleven? De deejays zitten nog steeds niet vast aan een playlist en draaien wat ze zelf mooi vinden. Ze doen dat elk niet meer dan één keer per week, ook al omdat ze er niet voor betaald krijgen, zoals ik ergens meen te hebben gelezen. Het is liefdewerk, low budget en voor een klein publiek.

 

Ik luister nogal eens naar Jan Donkers op maandagavond. Is hij ook nog in opleiding? :cool:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Paul:

De opzet van die zender is toch onveranderd gebleven? De deejays zitten nog steeds niet vast aan een playlist en draaien wat ze zelf mooi vinden. Ze doen dat elk niet meer dan één keer per week, ook al omdat ze er niet voor betaald krijgen, zoals ik ergens meen te hebben gelezen. Het is liefdewerk, low budget en voor een klein publiek.

 

Ik luister nogal eens naar Jan Donkers op maandagavond. Is hij ook nog in opleiding? :cool:

 


Volg de komende weken het nieuws maar goed over KX! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus het voorgevoel van Arie en Koop was juist.

 

Als een verrassing komt het niet na de overgang naar vara en naast Rob en Fred 

luisterde ik alleen nog maar de oude garde. 

 

@ChrisH  Ik zie de inhoud van je Kx-STACK graag tegemoet.

 

De muziek was wel degelijk al veranderd :-(

 

@Paul   , Jan Donkers maakt dezelfde uitzending op 40up.

bewerkt door henkjan2016
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het goed is heb ik veel van die eindejaarsprogramma's nog. Dat was altijd een heerlijk alternatief naast de beroemde top 2000. Een groot deel daarvan staat onder kxlijstjes nog wel op de site, maar dat zijn veelal de lijstjes en niet de programma's (neem bijvoorbeeld de diverse oudere Fliplijsten).

En daar komt bij dat ik bijvoorbeeld ook nog de lijstjes zelf mis van bijvoorbeeld de prachtige top 10.000 (met ook veel Robbie) uit 2005, de langspeellijst uit 2007, de singlejaarlijsten uit 2006 met bijbehorende programma's.

Verder was er ook al een top 1970 in 2008 terwijl er ook een top 1970 uit 2011 te vinden is.

Dit gaat een hele grote stack worden. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei kboom:

Als het goed is heb ik veel van die eindejaarsprogramma's nog. Dat was altijd een heerlijk alternatief naast de beroemde top 2000. Een groot deel daarvan staat onder kxlijstjes nog wel op de site, maar dat zijn veelal de lijstjes en niet de programma's (neem bijvoorbeeld de diverse oudere Fliplijsten).

En daar komt bij dat ik bijvoorbeeld ook nog de lijstjes zelf mis van bijvoorbeeld de prachtige top 10.000 (met ook veel Robbie) uit 2005, de langspeellijst uit 2007, de singlejaarlijsten uit 2006 met bijbehorende programma's.

Verder was er ook al een top 1970 in 2008 terwijl er ook een top 1970 uit 2011 te vinden is.

Dit gaat een hele grote stack worden. 

 


Ik heb redelijk wat van die lijsten in mijn archief. De uren van ROb van o.a. de Langspeellijst en Jaarlijsten staan al op de Stack van @HenkJan2016

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei henkjan2016:

Welke Facebookpagina is dat? 

Please login or register to see this link.

"Kx gaat veranderen. Een hoop van mijn absoluut dierbare DJ's zullen ook verdwijnen. Ook daar ben ik als luisteraar en medepodcaster verdrietig om..
Ik ga er verder niet op in wat Kx gaat worden en welke DJ's er blijven enzo. Ik kreeg daar ook vragen over. Is niet aan mij om te doen... I'm just a DJ."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een klein beetje off-topic.
Maar omdat KX Radio echt drastisch gaat veranderen en alle 'oude' DJ's weg moeten bij KX Radio en Rob dus ook hebben we ook een verzamelplaats gemaakt voor oud KX Radio materiaal (incl. een stream)

Heb jij nog (oud) KX Radio materiaal dat je wilt delen met andere KX liefhebbers? Ga dan naar: Please login or register to see this link.
Log dan in met: KXRadioarchief
en met wachtwoord: robstenders
Dan kun je jouw bestanden uploaden en zorgen wij ervoor dat het gedraaid wordt op de stream!

Stream is hier te vinden: Please login or register to see this link.
Binnenkort ook te horen via TuneIn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei ChrisH:


Ik wil dit best oppakken. Echter weet ik niet goed hoe een Club aangemaakt moet worden.

 

Heel eenvoudig:

  • Klik bovenaan de pagina op "Clubs"
  • Klik rechts op de groene knop "Start een club"
  • En dan wat gegevens invullen en je hebt je club gestart.

Ik geloof dat wij de club vervolgens nog even moeten goedkeuren, maar dat komt dan wel goed :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei henkjan2016:

@Harmen Ik heb een club aangemaakt voor @ChrisH

 

Maar nu kan ik geen leden uitnodigen. Ik heb ipv open groep een publieke groep aangemaakt.

Nu kan ik ChrisH niet als beheerder aanwijzen.

 

Kun jij helpen?

 

Het zou nu wel moeten lukken denk ik. Ik heb de club omgezet van publiek naar open club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.