Spring naar bijdragen

KX Radio Archief aanmaken!


SIrhc

Aanbevolen berichten

Omdat KX Radio echt drastisch gaat veranderen en alle 'oude' DJ's weg moeten bij KX Radio en Rob dus ook hebben we ook een verzamelplaats gemaakt voor oud KX Radio materiaal (incl. een stream)

Heb jij nog (oud) KX Radio materiaal dat je wilt delen met andere KX liefhebbers? Ga dan naar: Please login or register to see this link.
Log dan in met: KXRadioarchief
en met wachtwoord: robstenders
Dan kun je jouw bestanden uploaden en kunnen we met elkaar een mooi KX Radio archief opbouwen!

bewerkt door SIrhc
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Vincent pinned this discussie
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

wat een ramp :(( en de stack pagina van iceradio wordt ook niet meer vernieuwd... een dubbele ramp voor mij....

ik kom nog wel even toe met al die stenders programmas maar die van kx, daar was ik ook heel blij mee... ik hoop dat de pagina snel terug online komt!

bedankt aan al de mensen die zich hier voor inzetten!

 

grtz kurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei KurtServaes:

de stack pagina van iceradio wordt ook niet meer vernieuwd...

Heb je de link en inlog?? Kan misschien nog wel wat aanvullen.

 

M.b.t. de KX-stack: wie heeft er nog geen Stack en wil er een aanvragen die we voor KX kunnen gebruiken?

Gezamenlijk krijgen we hem wel weer gevuld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Please login or register to see this link.

 

deze link is het maar ik ken de inlog niet meer :(

ik vind het ook nergens terug, vandaar dat het zo lang duurde eer ik een antwoord gaf...

 

ik heb nog geen stack, wil er wel een aanvragen maar ik ken er helemaal niks van.. als ik jullie daar mee kan helpen zal ik dat doen..

ik vind het raar. die podcast pagina van iceradio is altijd  vernieuwd geweest en ineens stopte het. heb hun een mail gestuurd, en ze antwoordden dat elke dj zijn eigen podcast op de website heeft staan. 

meestal zijn het streams dus kan ik ze niet luisteren owv data in mijn abo. ik luister zo een 30 uur per week, dus dat krijgt mijn abo niet getrokken :(

 

grtz kurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ik las vandaag dat TransIP zeer binnenkort gaat stoppen met het uitgeven van nieuwe Stack accounts. Helaas is de KX stack nooit teruggekomen. Zelf heb ik al een prive-stack en heb daarom niet de mogelijkheid om nog een gratis account aan te vragen.

 

Is er iemand die nog geen stack heeft en deze op korte termijn kan/wil aanvragen voor de KX-radioshows? Ik kan uiteraard vanuit mijn archief uploaden.

 

KurtServaes gaf hierboven aan een Stack te hebben aangevraagd, maar deze is nooit live gebracht, toch?

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.