Spring naar bijdragen

Zeezender Veronica vandaag op 10 AM zenders!


Harm ten Brink

Aanbevolen berichten

Ik roep het nog maar even om, vanmiddag vanaf 13:00 uur een heruitzending van de laatste Radio Veronica Top 40 en Tipparade van 31 augustus 1974.

De uitzendcomputer is gevuld en getest met een aparte stream voor de deelnemende AM zenders die het programma zullen uitzenden.

Tussen 17:00 en 18:00 uur een speciaal programma met alle muziek uit het 'laatste uur' van Veronica aangevuld met jingles en fragmenten.

Naast de stream op www.extram.nl kun je het programma ook beluisteren via:


Different Radio 747 AM, Nijkerk e.o.
Radio Bontekoe 828 AM, Hoorn e.o.
Wereldstad 828 AM, Rotterdam
Neverland 1035 AM, Venlo e.o.
Seabreeze 1395 AM, Grou e.o.
Wijkradio 1485 AM, Waalwijk
Extra AM 1485, Amsterdam-Slotervaart
Hollands Palet 1485 AM, Den Haag
Amplivierradio 1485 AM, Noord-Oost Friesland
Radio 199 1503 kHz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Juul:

Is het goed gegaan Harm ?

Ja, ik geloof het wel Juul, aan mijn playout systeem heeft het in ieder geval niet gelegen.

De separate stream voor de verschillende zenders zonder processing is geen seconde offline geweest en stond al die tijd stabiel op negen connecties.

De anderen hebben wellicht het signaal mét processing genomen.

Vanmorgen diende zich nog een oud collega met zijn zender aan waardoor het totaal aantal deelnemende stations 12 bedroeg.

Ik heb nog niet alle luistercijfers van de anderen binnen maar Different Radio 747 AM meldde een getal rond de 40.

Op de bijlage het resultaat op mijn stream.

Ik ben niet ontevreden.

 

list31-8.jpg

51 minuten geleden zei FransDeWit:

Nu ik heb er geen 1 gehoord, had gehoopt dat 192radio /stichting de Norderney hier wel op in gegaan zal zijn. Maar het was stil vandaag met eventuele presentatie, jammer. Ze zouden in deze periode juist het aftellen weer moeten laten horen. Staat genoeg op band

Er was toch echt een ruime keuze aan streams beschikbaar, Frans!!!

bewerkt door Harm ten Brink
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon alleen de streams van Caroline, 192radio , KBC radio en Extra Gold. Sorrie kreeg vandaag pas de gelegenheid me op het forum aan te melden, daarvoor wist ik het niet. Ben vorig jaar voor het eerst naar het Rock Art Museum geweest. Jullie zitten al veel dieper in deze materie. Ben altijd een trouw fan geweest van elke piratenzender en vooral van Veronica. Toen ze aan land kwamen struinde ik ook alle meetings af. Helaas is het Veronica van vandaag alleen nog maar de naam. Die er nog het beste bijkomen in deze tijd is 538

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.