Spring naar bijdragen

Laatste uur Radio Paradijs 1485 op 31-8-2017 tussen 1700 en 1800 uur.


Gast

Aanbevolen berichten

Laatste uur Radio Paradijs 1584 AM. OP 31-8-2017 was het laatste uur ivm wet en regelgeving aangaande AM en DAB+. Radio Paradijs was 14 jaar in de lucht op 1584 am –189 meter middengolf met een non stop jamming oldies format. Een prima station met dank aan Ruud Poeze. Hier is het laatste uur hedenmiddag tussen 17 en 18 uur. Please login or register to see this link.

 

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Radio Paradijs zal gemist worden. Elke zaterdag, als ik over de markt in Utrecht liep, hoorde ik Radio Paradijs bij een van de standhouders uit de luidspreker komen. Hij vertelde me onlangs nog dat hij heel veel positieve reacties van klanten kreeg op het format van Radio Paradijs.

 

Op 1 Juni 2000, 's middags om 15:00,  was de officiële opening van 1584 AM.

 

Ik heb die middag ook nog wat plaatjes gedraaid :)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Song o t March Children duurde zo'n 45 minuten, een LP was meestal 2 x 22 min, dus de hele LP. Volgens mij kon er niet veel meer dan 30 min op een LP kant.

22 uur geleden zei Vincent:

Het ging na 1800 uur nog even door: Please login or register to see this link.  (DAB+)

 

 

Het begon zelfs om ca 9 uur opnieuw omdat ik de repeat aan laat laten staan in de play out.

De zender ging pas vanmiddag om 5 uur uit, ver na 00.00 uur, omdat ik gisteravond niet bij de mast kon, dus in overtreding, altijd al stout geweest.

De sleutel bleek niet te werken, vanmiddag kwamen we erachter dat de sleutelcopieerder slecht werk had geleverd.

Overigens 95,7 Amsterdam van Fresh stond toen ook nog ongemoduleerd aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.