Spring naar bijdragen
BENN0

Doorstart van KX of van de programma's?

Aanbevolen berichten

Is er ergens te volgen (forum, Facebook, Twitter) wat er gaat gebeuren met de programma's van de ontslagen KX programmamakers?

Is er al concreet nieuws of geruchten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jan Donkers gaat door/verder op 40UP waar hij toch al zat. Leo van der Goot zat ook al op 40UP en gaat daar naar eigen zeggen weer twee uurtjes doen.

Als ik het goed heb begrepen, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker bij hun, gaan Arie en Koop op eigen gelegenheid door.

bewerkt door Feico

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei henkjan2016:

en 40up zit ook op rtv NH :-)

Daar kwam ik gisteren ook achter. Radio Noord-Holland geeft in de avonduren een aantal programma's door van 40up Radio, dus ook op FM en DAB. :)

bewerkt door Paul

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

yep, sinds afgelopen 1 sept.

Volgens mij staan ze allemaal geprogrammeerd

bewerkt door henkjan2016

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jan Donkers had ik wel verwacht dat het door zou gaan op 40UP. Leo v/d Goot is goed nieuws. De eigen podcast van Arie en Koop had ik ook al vernomen.

Verder geen enkel nieuws over het onderbrengen van andere programma's op een andere zender of internet station o.i.d.?

:-/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Martijn Richters laat zich net ontvallen dat vele programma's zullen verhuizen naar andere zenders, verder geen details.

Als de uitzending online staat zal ik nog eens luisteren en een exacte quote plaatsen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Please login or register to see this link.

12min 30sec

"...nog twee en een  halve week op KX dan, gaat dit programma verhuizen zoals heel veel programma's op KX of stoppen, of naar een andere zender gaan, dat gaat ook gebeuren met de Platencast maar dat vertel ik je later nog wel..."

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Prettig om te horen ! Ik vond het al raar dat DJs waar ik vaak naar luisterde zo enorm gelaten waren toen dit bekend werd. Ik had meer boosheid etc verwacht, dus ik had mijn roze bril maar opgezet en gehoopt dat vele programma's ergens anders onderdak zouden krijgen. Maar dat ze dat nog niet mochten/konden bekendmaken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hier heeft hij het er ook al vaag over

bewerkt door henkjan2016

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In de officiele aankondiging van Mark Reman stond natuurlijk ook al een flinke hint:

"Overal worden al initiatieven ontplooid om deze kleurrijke selectie intact te houden. En zo hoort het ook!"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De Bucketlist naar IndieXL. En dan is er ook nog dit:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op de KX archief stream is er ook ruimte voor de huidige KX DJ's om nieuwe programma's aan te leveren!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎25‎-‎9‎-‎2017 om 13:00 zei BENN0:

De Bucketlist naar IndieXL. En dan is er ook nog dit:

Is er al iets bekend over de programmering op Iceradio? Welke Dj's gaan daar naar toe?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog geen officiële aankondiging voor zover ik weet. Ik heb ook nog geen Facebook of Twitter kunnen vinden.

In de laatste 10 minuten van Arie's Koopavond van vorige week noemen ze wat namen.

Maandag de 9e starten ze dus dan weten we waarschijnlijk een hoop meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

M.b.t. Ice Radio is in ieder geval bekend en bevestigd:

Maandag 10-12 uur: Jeroen Drogt

Donderdag (ochtend): Melle Tuik

bewerkt door SIrhc

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3427
    • Meest online
      634

Nieuwste lid
    Ruud van Dijk

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.