Spring naar bijdragen

Giel Beelen 'breekt in' tijdens uitzending 3FM


Vincent

Aanbevolen berichten

Als hij van oude wachtwoorden gebruik heeft gemaakt is het wat flauw en erg gemakkelijk. Je kan moeilijk bij telkens als iemand weggaat alle wachtwoorden weer veranderen, het is zo iets als inbreken bij je oude werkgever omdat je de sleutels nog niet heb ingeleverd.

 

Het probleem van Veronica is het muziekformat, kopie van Z100 in NY, en dat werkt hier niet.  Ik denk dat een Giel Beelen, een beetje passe, ook niet gaat helpen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ruudam:

Als hij van oude wachtwoorden gebruik heeft gemaakt is het wat flauw en erg gemakkelijk. Je kan moeilijk bij telkens als iemand weggaat alle wachtwoorden weer veranderen, het is zo iets als inbreken bij je oude werkgever omdat je de sleutels nog niet heb ingeleverd.

 

Werken met 1 login/pass bij zo'n grote organisatie? Dacht het niet. Iedereen zal ongetwijfeld een persoonlijke login/pass hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Juul:

"Jonge jonge wat een lol"……...

Ja Juul, puberale radio waar de ether strak van staat, (doelgroep - adverteerders) aan "ons soort" mensen is het allemaal niet besteed, wij worden geacht niet meer te luisteren, in werkelijkheid zijn het juist de jongeren die minder luisteren, dus wie luistert er eigenlijk nog nu en straks.

 

Nu ik zelf de lucht uit ben geflikkerd weet ik niet meer waar ik naar moet luisteren, Radio 1, maar van de hele dag wordt je wel melig. Sublime is nog aardig, maar vreemde radio omgeving - vormgeving en dergelijke, zoals nieuwsaankondigen in het Engels??

Radio 4 dan maar, mooie muziek vaak, maar de hele dag?

De rest trek ik niet, Radio M is redelijk, maar veel gelul, en wat doen die rare NL-talige  hit plaatjes daar toch?

5 minuten geleden zei Vincent:

 

Werken met 1 login/pass bij zo'n grote organisatie? Dacht het niet. Iedereen zal ongetwijfeld een persoonlijke login/pass hebben. 

Dan heeft iemand zitten slapen, gebeurd wel meer bij NPO (toch effe zelf flauw wezen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ruudam:

Ja Juul, puberale radio waar de ether strak van staat, (doelgroep - adverteerders) aan "ons soort" mensen is het allemaal niet besteed, wij worden geacht niet meer te luisteren, in werkelijkheid zijn het juist de jongeren die minder luisteren, dus wie luistert er eigenlijk nog nu en straks.

 

Nu ik zelf de lucht uit ben geflikkerd weet ik niet meer waar ik naar moet luisteren, Radio 1, maar van de hele dag wordt je wel melig. Sublime is nog aardig, maar vreemde radio omgeving - vormgeving en dergelijke, zoals nieuwsaankondigen in het Engels??

Radio 4 dan maar, mooie muziek vaak, maar de hele dag?

De rest trek ik niet, Radio M is redelijk, maar veel gelul, en wat doen die rare NL-talige  hit plaatjes daar toch?

Dan heeft iemand zitten slapen, gebeurd wel meer bij NPO (toch effe zelf flauw wezen)

 

 

In RTL boulevard is uitgelegd hoe dat puberale mannetje het gedaan heeft.

Hij is afgelopen weekend nog wat spullen wezen ophalen en heeft in de  playlist voor vanochtend  gekeken en en in de computer de audiofile van de plaat vervangen.

Zo iets doe je niet, nu is het nog een beetje onschuldig maar …………...

 

Maar goed dat oud collega Jurre  'em na z'n contract dat afliep niet meer wilde hebben.

En Jeroen van Inkel heeft gelijk, "daar komt bij Veronica gedonder van…………"

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat me ook opviel was het decorum van de DJ  toen dit werd uitgezonden, zo halverwege Beelen:  ''wat de fuk?''

en dat is Nederlands? Nu woon ik al een paar decennia in GB, maar het niveau Nederlands  in de algemene taal en op de radio laat erg te wensen over. Al die stoere Engelse woorden. Net zoals ''vet'', ook zo'n achterlijke uitdrukking, maar dat terzijde.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei pieterdecker:

Oude mannen die de hedendaagse radiomakers puberaal vinden en kritiek hebben op de taal. Toen jullie jong waren, wat vonden jullie van dat soort mannen?

Het zal ongetwijfeld de tijdgeest zijn maar ik ben van mening dat wanneer je in de media actief bent je je normaal dient te gedragen.

'Belletjetrek' en 'afzeik' journalistiek om kijkcijfers te scoren a la Powned slaat echt nergens op en voegt totaal niets toe.

En natuurlijk, de Hilversumse zenders klonken vroeger saai en duf.

Taal en taalgebruik veranderen maar als ik af en toe dat gekakel om niets hoor (ook nog regelmatig verkeerd woordgebruik) dan noem ik dat regelrechte verloedering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei pieterdecker:

Oude mannen die de hedendaagse radiomakers puberaal vinden en kritiek hebben op de taal.

 

Behoor jij (zeker) tot de (jonge) mannen die het abnormale normaal (zijn gaan) vinden?

 

1 uur geleden zei Harm ten Brink:

Taal en taalgebruik veranderen maar als ik af en toe dat gekakel om niets hoor (ook nog regelmatig verkeerd woordgebruik) dan noem ik dat regelrechte verloedering.

 

Precies.

bewerkt door Robin Westhof
Aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3FM kaapt Giel Mobiel en eist losgeld

 

Na het inbreken van Giel Beelen in de Ochtendshow van Domien Verschuuren, gisteren gepresenteerd door invaller Sander Hoogendoorn, heeft de zender wraak genomen. Zij hebben de befaamde Gielmobiel in handen weten te krijgen...

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 10-10-2017 om 18:54 zei Harm ten Brink:

Het zal ongetwijfeld de tijdgeest zijn maar ik ben van mening dat wanneer je in de media actief bent je je normaal dient te gedragen.

'Belletjetrek' en 'afzeik' journalistiek om kijkcijfers te scoren a la Powned slaat echt nergens op en voegt totaal niets toe.

En natuurlijk, de Hilversumse zenders klonken vroeger saai en duf.

Taal en taalgebruik veranderen maar als ik af en toe dat gekakel om niets hoor (ook nog regelmatig verkeerd woordgebruik) dan noem ik dat regelrechte verloedering.

Ik vind dat er plezier gemaakt mag worden op entertainment zenders. En ik vind het vooral ontzettend cliché om als wat oudere luisteraar de jeugdige radiomakers nu slecht te vinden en dat “verloedering” te noemen. Toen jullie jong waren, waren er vast ook oudere mannen die het maar niks vonden wat jullie deden. Waarschijnlijk vonden jullie ze toen chagrijnig en oud. Dat is hoe de jonge radiomakers jullie nu ook zien als je dit soort berichten plaatst. Cliché dus. 

 

Op 10-10-2017 om 19:44 zei Robin Westhof:

Behoor jij (zeker) tot de (jonge) mannen die het abnormale normaal (zijn gaan) vinden?

Ik ben 47 jaar oud. Maar ik begrijp goed dat de jongere radiomakers van nu andere ideeen en ander gedrag hebben dan “wij vroeger”. Ik kies ervoor om dat te begrijpen, ik ga geen klagende oude chagrijn worden. Want dat vind ik dus cliché en bekrompen. 

 

En nou maar hopen dat mijn woordgebruik niet al te goed is, ik wil geen oude zeurkous zijn. 

bewerkt door pieterdecker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.