Spring naar bijdragen

39 jaar geleden...


Jan-Fre

Aanbevolen berichten

Ik weet het ook nog als de dag van gisteren. Zat bij de kapper die het station op had staan. Had er toen nog geen slecht gevoel over. Mi Amigo was wel vaker uit de lucht. Ik sta er toch altijd weer van versteld, dat dankzij de ' bandrecorderbrigade ' dit fragment bewaard is gebleven. Hulde.

 

Overigens is Johan Visser niet de enige ambtenaar die op een zendschip heeft gezeten(hij zegt dit in het fragment). Nico Volker (alias  Piet de Prater bij Mi Amigo en Nico van de Stee voor de Drive in show), werkte later als ambtenaar Sociale Zaken in  Nieuwpoort in Zuid Holland. Het is een kleine plaats, maar in dit mooie oude stadhuis werkte Nico(zie foto).

nieuwdorp.jpg.ef26daf6fc1efd7a0869ee1933014967.jpg

 

 

Ik ben daar enkele malen geweest en mocht dan beslist niet te hard praten. Niemand wist daar wat Nico 'uitspookte'. Toen radio Monique voldoende inkomsten kon genereren is hij gestopt als ambtenaar. Nico staat op de foto rechts afgebeeld naast Ad Roberts.

 

Salut

Leendert

 

 

IMG Laser_0057.jpg

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Het komt niet  zo vaak voor dat  mensen werken voor het 'gezag'(de overheid) en  daarna of soms tegelijkertijd tegen het gezag ingaan.

Dat waag ik te betwijfelen. Ik ken in mijn omgeving genoeg voorbeelden die het tegendeel bewijzen.

Ik zou zelfs het tegenovergestelde durven te beweren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.