Spring naar bijdragen

Lex Harding viert 50-jarig dj-jubileum met boek


Juul

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...


Van harte Lex, maar ik pas even.

Heb leuke herinneringen aan je Veronica programma's begin jaren '70, maar daar blijft het bij.

Ik doe helaas niet mee aan die Harding-hype hier op deze site. (komt me mijn neus uit)

Voor je boek moeten 39,99 eurootjes neergeteld worden bij bol. Toe maar.

De Lex uit de jaren 60/70 was nog gewoon. Was je maar zo gebleven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Die harding-hype hier'? Ik vermoed eigenlijk dat veel leden van dit forum het boek niet kopen, omdat ze de muziek op die 4 cd's allang kennen en hebben. Voor alleen het boek is het inderdaad heel prijzig.

 

Wat me op een andere vraag brengt: zijn er hier mensen die het boek wel hebben gelezen, en wat vinden ze ervan? Een recensie ben ik namelijk nog niet tegengekomen.

 

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rob1955:


Van harte Lex, maar ik pas even.

Heb leuke herinneringen aan je Veronica programma's begin jaren '70, maar daar blijft het bij.

Ik doe helaas niet mee aan die Harding-hype hier op deze site. (komt me mijn neus uit)

Voor je boek moeten 39,99 eurootjes neergeteld worden bij bol. Toe maar.

De Lex uit de jaren 60/70 was nog gewoon. Was je maar zo gebleven...

 

Toevallig weet ik dat Lex er niks mee verdient, en datgene dat wel binnenkomt voor hem gaat rechtstreeks naar een goed doel…….

En het boek was in eerste instantie niet zijn idee, hij besloot mee te werken.

56 minuten geleden zei Paul:

'Die harding-hype hier'? Ik vermoed eigenlijk dat veel leden van dit forum het boek niet kopen, omdat ze de muziek op die 4 cd's allang kennen en hebben. Voor alleen het boek is het inderdaad heel prijzig.

 

Wat me op een andere vraag brengt: zijn er hier mensen die het boek wel hebben gelezen, en wat vinden ze ervan? Een recensie ben ik namelijk nog niet tegengekomen.

 

Paul

 

 

Ik vond het een "leuk" boek. Maar ja, mij mag je niet nemen denk ik dan maar.

En de prijs, ja, daar kan ik in komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het boek onlangs gekocht en ik wil het gewoon in mijn kast hebben. Lex is namelijk de man die mij als 12 jarige jongen de liefde voor progressieve popmuziek bij bracht vanaf

1970.

Ik heb vele Lexjo s en Lex harding shows waar ik nog regelmatig naar luister. Lex verdient het om over gepraat te worden, dat gevoel heb ik totaal niet met jonge d j s die onlangs in het nieuws waren met ego uitingen.

Ik vind het een vermakelijk boek met een mooi muzikaal overzicht op cd s .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei wim1958:

Ik heb het boek onlangs gekocht en ik wil het gewoon in mijn kast hebben. Lex is namelijk de man die mij als 12 jarige jongen de liefde voor progressieve popmuziek bij bracht vanaf

1970.

Ik heb vele Lexjo s en Lex harding shows waar ik nog regelmatig naar luister. Lex verdient het om over gepraat te worden, dat gevoel heb ik totaal niet met jonge d j s die onlangs in het nieuws waren met ego uitingen.

Ik vind het een vermakelijk boek met een mooi muzikaal overzicht op cd s .

Kijk zo denk ik er ook over . Zet nog steeds een Lexjo op om 19:00 uur en om het af te wisselen een uurtje Nederlandse top 40 van 19:00 tot 20:00 Van Radio 3 . Ach ja 60 jaar jong he .

 

Jaap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Jaap.

 

Ja, Lex is ook mijn favoriete dj. Maar ja da's niet zo gek hé. We tenslotte allebei tegelijk begonnen bij Veronica en ook door van Kooten "gevraagd".

Zoals Lex altijd tegen mij zegt; "wat hebben wij veel mooie programma's gemaakt".

Maar ik kom er ook nog wel eens tegen in ons archief waarvan ik denk ;"nou………………….pfffff"

Maar ja, jong hé en ook moet je niet vergeten, er was behalve Willem van Kooten eigenlijk niemand die ons kon corrigeren. Tegenwoordig is dat anders.

Ik ben er van overtuigd dat als Lex en ik, maar dat geldt ook voor Ad, nu weer een programma zouden gaan maken we zo op elkaar zijn "ingespeeld" dat ik met m'n rug naar hem toe precies weet wat er moet gebeuren. ( jingle,plaat etc.).

 

Hoewel ik Tom Mulder ook een prima dj vond, als mens had ik zeker wel eens "moeite met hem".

Maar als dj…….prima!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Juul:

Ik ben er van overtuigd dat als Lex en ik, maar dat geldt ook voor Ad, nu weer een programma zouden gaan maken we zo op elkaar zijn "ingespeeld" dat ik met m'n rug naar hem toe precies weet wat er moet gebeuren. ( jingle,plaat etc.).

Van mij mogen jullie...

Graag zelfs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.