Spring naar bijdragen

Hoog Catharijne


peellandfm

Aanbevolen berichten

Afgelopen week was ik in Utrecht om precies te zijn op CS en Hoog Catharijne.

Ik vertelde dat voor Hoog Cathatijne een reclame spot op de radio gedraaid heeft. ( hoog catharijne - winkelhart van nederland)

 

Kan iemand mij helpen aan deze reclamespot, of weet iemand een geupload programma waarin deze spot voorbij komt.

bvd

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Op 23-10-2017 om 19:01 zei Martin1968:

Ik heb in de loop der jaren honderden spotjes uit oude programma's geknipt en heb er twee voor je.

In 1981 zong men nog 'u', een jaartje later was het al 'je' ;)

Veel plezier ermee.

 

Please login or register to see this link.

 

Martin

In de tweede helft van de jaren 80 was ik student journalistiek in Utrecht. Op HC, waar ik elke dag van en naar de trein liep, ving ik flarden op van Studio Hoog Catharijne. Radiootje spelen, meer vond ik het toen al niet. Ik weet nog dat ze als 'bumper' voor de reclamespots het instrumentale pingeltje achter de woorden 'Hoog Catharijne' uit de STER spot gebruikten. 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.