Spring naar bijdragen
wim1958

Kilrock1485

Aanbevolen berichten

Voor de omgeving van de Dordtse Kil is onlangs een nieuw middengolf station gestart. Het heet Kilrock en zendt uit op 1485 kHz maar volgens de mensen  achter 

het station zal het spoedig de 1224 worden. Ze hebben toestemming om met 100 Watt te gaan zenden. Hier in Zwijndrecht kan ik ze nu op 1485 ontvangen 

maar de 1224  zal hopelijk nog beter gaan want nu zitten ze nog op 1 Watt, zo zeggen ze. 

Het format is de betere rock muziek die andere stations niet laten horen. 

bewerkt door wim1958

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hoorde net van de man er achter dat ze nu met 1 watt op 1485 zitten maar spoedig naar 1224 aan omdat ze dan met 100 watt mogen. Dus het wordt leuker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuke zender en zijn erg origineel in hun muziekkeuze. Heel veel bijzondere versies van bekende nummers die je nergens hoort. Veel progressieve album rock afgewisseld met wat oude soultracks. Het is een beetje het Nederlandse Caroline.

bewerkt door radiofreak31

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja deze man is natuurlijk ook een groot muziek liefhebber. Ik denk dat als ze op vol vermogen zitten dit een favoriete zender voor me gaat worden op de middengolf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kilrock is nu verhuisd naar de 1224 en klinkt hier in Zwijndrecht erg goed, ook als het donker is. Weinig last van Absolute Radio gelukkig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3776
    • Meest online
      2923

Nieuwste lid
    Kwiebus
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.