Spring naar bijdragen

Radio Atlantis 1973 - 1974


martinja

Aanbevolen berichten

Zondag 4 augustus 1974.

19.11-20.00 - Steve England/Andy Anderson

Nieuws 19.30:  John Harding

19 uur geleden zei RadioFiel:

De sfeer zat er blijkbaar toen wel goed in bij Atlantis ofwel had men wat te diep in het glas gekeken, dat kan ook natuurlijk. 

 

Steve en Andy maakten meer van dit soort programma's op Radio Atlantis en er kwam geen druppel alcohol aan te pas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Juul:

toch een probleem Radiofiel, kijk maar. 

 

Is het die apostrof op het eind?

Ik krijg 'em niet weg.

 

 

 

RAR file.jpg

 

Ik heb het bestand zelf nog eens afgehaald en uitgepakt. Bij mij werkt het wel. Ik gebruik WinRAR als uitpakprogramma. Welk programma gebruik je? Ik kan wel een nieuw bestand aanmaken met het programma dat jij wenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik een "rar" uitpak prog. dat ook  op de Mac werkt RARexpander. Werkt altijd. Maar bij jou file zie ik dus die apostrof op het eind. Dat is de boosdoener. En die krijg ik niet weg.

Maar probeer maar een zip file. Kijken we hoe dat gaat.

 

Dank vast.

 

 

Juul

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Juul:

Is het die apostrof op het eind?

 

DIe staat ook voor de filename in je schermprint. Hebben beide niets van doen. 

 

4 uur geleden zei RadioFiel:

Rar-bestand van 390MB, moet dus nog uitgepakt worden.

 

Ik zou voortaan kiezen voor een zip bestand. Weet niet waarmee het gemaakt hebt, maar dacht dat je die ook met winrar kon maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vincent:

 

DIe staat ook voor de filename in je schermprint. Hebben beide niets van doen. 

 

 

Ik zou voortaan kiezen voor een zip bestand. Weet niet waarmee het gemaakt hebt, maar dacht dat je die ook met winrar kon maken.

Afgesproken.  Je hebt gelijk, je kan met winrar de keuze maken, ik doe dit in het vervolg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja reuze bedankt Martin, ook voor de zip file RadioFiel. Mooie kwaliteit inderdaad.

Op ‎29‎-‎10‎-‎2017 om 08:56 zei Robin Westhof:

Zondag 4 augustus 1974.

19.11-20.00 - Steve England/Andy Anderson

Nieuws 19.30:  John Harding

 

Steve en Andy maakten meer van dit soort programma's op Radio Atlantis en er kwam geen druppel alcohol aan te pas.

Robin, op welke opname slaat 4-8-74 nou? Die datum zie ik niet bij de uitgepakte zipfile

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.