Spring naar bijdragen

Opname van 15 oktober ?


peter

Aanbevolen berichten

Het begint me een beetje te irriteren dat er werkelijk geen enkele reactie komt, tenminste dat bespeur ik bij mezelf. We missen ineens "zomaar" drie weken NatZatMidGeb. Er wordt netjes gevraagd naar de oorzaak en niemand neemt de moeite om te reageren????? Betekent dit het einde van het wekelijks aanbieden????

Zo ja, waarom? Tijdgebrek? Desinteresse? Te weinig downloads (lijkt me niet)?

Het zou wenselijk zijn als iemand de moeite neemt te antwoorden. Het lijkt er niet meer op dat er sprake is van een (welverdiend) weekje vakantie van Peter Vrakking.

Gaarne een reactie, van wie dan ook. 

 

NB. Medeliefhebbers van de NatZatMidGeb, jullie mogen je ook best laten horen!

 

Greetz,

Everton    

   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Everton:

Het begint me een beetje te irriteren

   

 

Wat een vreemde toon sla jij aan. Het is een hobby, toch? Het is leuk als iemand iets aanbiedt, maar je hebt nergens 'recht' op.

 

Als je de aanbieders niet persoonlijk kent, kun je ook niet weten welke persoonlijke omstandigheden een rol spelen. Niemand is verplicht zich daarvoor te verantwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paul, ik vraag gewoon om een reactie. Je mag toch vragen naar iets dat jarenlang wekelijks gewoonte is geworden en uit het niets ineens lijkt op te houden? 

In de loop der jaren is er van mij ook veel materiaal aangeboden. Ja, wellicht meen ik daaruit recht van spreken te hebben. Primair vraag ik niet eens zozeer om voortzetting, maar om een reactie. Dat de eerste de beste reactie dan weer uit het moraalriddercircuit komt, vind ik unfair en daarmee doe je mij en overige liefhebbers te kort. 

 

NB. Dit is mijn eerste en tevens laatste reactie op reacties van moraalridders. Dit ter voorkoming dat Vincent de stekker uit een onnodige discussie moet gaan trekken.         

 

Greetz,

Everton 

  • Vind ik leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

*zucht*

 

Er kan best een reden zijn waarom er niet direct gereageerd wordt. Ik weet het niet, jij weet het ook niet, dus geduld hebben. Heb je dat niet, dan is er nog het alternatief om een streamripper te installeren en het zelf op te nemen. Dan ben je van niemand afhankelijk en zijn dit soort discussies overbodig.

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Everton:

Paul, ik vraag gewoon om een reactie. Je mag toch vragen naar iets dat jarenlang wekelijks gewoonte is geworden en uit het niets ineens lijkt op te houden? 

In de loop der jaren is er van mij ook veel materiaal aangeboden. Ja, wellicht meen ik daaruit recht van spreken te hebben. Primair vraag ik niet eens zozeer om voortzetting, maar om een reactie. Dat de eerste de beste reactie dan weer uit het moraalriddercircuit komt, vind ik unfair en daarmee doe je mij en overige liefhebbers te kort. 

 

NB. Dit is mijn eerste en tevens laatste reactie op reacties van moraalridders. Dit ter voorkoming dat Vincent de stekker uit een onnodige discussie moet gaan trekken.         

 

Greetz,

Everton 

Je bent wat ongenuanceerd Everton. Ik vind de reactie van Paul vrij normaal.

bewerkt door Albatrosstudio
  • Vind ik leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Vincent locked, unlocked en locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.