Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo 1974 - 1978


martinja

Aanbevolen berichten

Zonet heb ik de eerste download in dit rijtje beluisterd en kon de juiste uitzenddatum en uur min of meer traceren.

Aan het begin zegt Joop Verhoof dat de juiste tijd bijna 14 minuten voor 4 is.

Een kwartiertje later zegt Mike Moorkens dat het dinsdag is en vermeldt wat later de data voor de Mi Amigo Drive-In Shows die op 20 april plaats vonden.

Aangezien 20 april in 1974 op een zaterdag viel, kom ik tot de volgende bevinding.

 

Mi Amigo 1974-04-16 15:45-16:20 Joop Verhoof + Mike Moorkens

De opname van Peter Van Dam uit augustus 1974 moet uit de laatste week van die maand zijn, aangezien Peter de activiteiten van de Drive-In Show op zaterdag 31 augustus vernoemt.

De download vangt aan om ca 18:25 en stopt even voor of na 19:00.

Ik veronderstel dat het afscheid van Peter Van Dam door Caroline werd weggedraaid.

Band on the Run van Paul MacCartney wordt onderbroken door een prachtig nummer van Rod Steward.

 

Groet,

 

 

Bart

bewerkt door Bart Van Peer
  • Vind ik leuk 3
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.