Spring naar bijdragen

Waarom?


Alex

Aanbevolen berichten

Waarom?

Ligt het nu echt aan mij of???

Iedere keer moet ik weer verder zoeken om deze Veronica,  tegenwoordig club genoemde, pagina te vinden.

Nu is de site wéér aangepast.

Het was ooit echt makkelijk en simpel om iets te vinden. Knop en klaar. Daarna werd het "een club". Nu moet je eerst naar 'clubs' dan naar 'Radiostations' dan naar Radio Veronica (zeezender), dan kom je op een eerste pagina en daarna, na goed klikken op weer een andere tab, jawel zie je de berichten zoals je gewend was.

Kan dit nu echt niet anders. Waarom in hemelsnaam. 

Ik ben echt niet gek en kan redelijk meekomen op allerlei social media, forums, blogs en vlogs, maar erger me echt gek aan al die zogenaamde verbeteringen die op sites, zoals ook deze, worden doorgevoerd onder het mom van het eenvoudiger maken.

Als de aanpassingen zijn omdat er minder en minder belangstelling is voor het zeezenderdeel dan zou ik dat nog kunnen begrijpen en dan is het misschien tijd om daar iets anders mee te doen. Maar het enige wat je hiermee bereikt is dat er nog minder mensen uit de doelgroep op de pagina terechtkomen. Counterproductive. 

Ik zou heel graag weer gewoon een Radio Veronica zeezenderknop hebben. Voor ouwe lullen dus. Een soort MAX-knop mag je het van mij ook noemen.

Kijk, dat zou nog eens een echte verbetering zijn.

Less is more.

 

bewerkt door Alex
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Alex:

Waarom?

Ligt het nu echt aan mij of???

Iedere keer moet ik weer verder zoeken om deze Veronica,  tegenwoordig club genoemde, pagina te vinden.

Nu is de site wéér aangepast.

Het was ooit echt makkelijk en simpel om iets te vinden. Knop en klaar. Daarna werd het "een club". Nu moet je eerst naar 'clubs' dan naar 'Radiostations' dan naar Radio Veronica (zeezender), dan kom je op een eerste pagina en daarna, na goed klikken op weer een andere tab, jawel zie je de berichten zoals je gewend was.

Kan dit nu echt niet anders. Waarom in hemelsnaam. 

Ik ben echt niet gek en kan redelijk meekomen op allerlei social media, forums, blogs en vlogs, maar erger me echt gek aan al die zogenaamde verbeteringen die op sites, zoals ook deze, worden doorgevoerd onder het mom van het eenvoudiger maken.

Als de aanpassingen zijn omdat er minder en minder belangstelling is voor het zeezenderdeel dan zou ik dat nog kunnen begrijpen en dan is het misschien tijd om daar iets anders mee te doen. Maar het enige wat je hiermee bereikt is dat er nog minder mensen uit de doelgroep op de pagina terechtkomen. Counterproductive. 

Ik zou heel graag weer gewoon een Radio Veronica zeezenderknop hebben. Voor ouwe lullen dus. Een soort MAX-knop mag je het van mij ook noemen.

Kijk, dat zou nog eens een echte verbetering zijn.

Less is more.

 

Mee eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het niet met leeftijd te maken heeft. Het geldt trouwens ook voor de andere clubs.

 

Als je naar Top 40 uitzendingen kijkt, dan worden die soms in het Forum 'Nederland' geplaatst en soms in de Club 'Top 40/VOO'.

 

Dat maakt het niet duidelijker op. Ik zoek mij soms rot omdat ik iets voorbij heb zien komen en dan later op de dag het onderwerp niet meer kan vinden.

 

 

 

  • Bedankt 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is dat ik gisteren erop gewezen werd, maar ik was reeds afgehaakt op dit forum.  Niets te maken met de leden, maar echt niet leuk dit gedoe met groepen en lijntjes enzovoort.  In verleden kon je gewoon op de homepage de gewenste groepen aanklikken en zag je welke nieuwe berichten er waren.  Steun voor het voorstel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Albatrosstudio:

Ik kon gisteravond het onderwerp "Waarom?" ook niet meer vinden.

 

Waar blijft de reactie van de moderators? Het is toch een zeer legitieme vraag?

 

Volgens mij hebben zij al gereageerd met het plaatsen van alle clubs op de voor/start pagina met Radio Veronica (Zeezender) bovenaan.

 

Gr.      Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De moderators hebben via een PM gereageerd om mijn verzoek nadat ik deze ook per PM verstuurd had omdat er op de post van die kant geen reactie kwam.

Het ontvangen antwoord stuur ik ook door naar de admins van de Norderney groep.

Zoals nu al te zien is heeft men het vinden al wat makkelijker gemaakt door de clubs en dus de Zeezender Veronica, direct op de eerste pagina te plaatsen als de bezoeker naar beneden scrolt. 

Dit is al een verbetering.

De verwarring om deze post te vinden (in de stamtafel) geeft trouwens perfect aan waar het misgaat in het forum. Natuurlijk zijn er gebruikers die er geen enkel probleem me hebben, maar er moet ook rekening gehouden worden met een doelgroep die hier wel problemen mee heeft.

 

Waar het mij ook om gaat is de nieuwe bezoeker die op zoek is naar items over het oude Veronica. Deze moet je niet afstoten maar waarderen voor zijn bezoek door duidelijk te maken dat hier voor hen ook een groep is die interessant kan zijn. 

Makkelijk te vinden dus. Een eerste stap is gezet.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.