Spring naar bijdragen

Frans Van Der Beek - Ijf Blokker 30 December 1973


cdb

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Wij hebben het niet in ons archief Cor.

Ik heb even geluisterd,  m'n mond viel open, na Frans   kwam "de techniek staat voor niets"  en ik hoor techn. Jurg van Beem en Dick Boll die de techniek doet. Maar ik denk dat ze dit "stiekem" gemaakt hebben want in mijn herinnering mocht er niet gepresenteerd worden in dat programma door technici.   Een collector's item dus…….

 

Kwaliteit is prima Cor !!!! ( waar is dit opgenomen? )

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Juul, deze uitzending is opgenomen met een Grundig C4000 radio cassette recorder locatie Volendam. Over het algemeen had je daar goed ontvangst. Zoals al eerder vermeld is de opname in fragmenten opgenomen.

Verkeerde zuinigheid achteraf. Heb het geluid een beetje verbeterd, wat ruis weggehaald en de muziek er weer compleet bijgezet. Uiteraard in mono en AM kwaliteit.

 

Bedankt voor de complimenten.

 

Groeten  Cor.

bewerkt door cdb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.