Spring naar bijdragen

Boek Hans Becker


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

Volgens de catalogus van Aldus Boek Compagnie is het boek gepland voor november: Please login or register to see this link.

 

Ik vraag me af of dit zo'n kleine uitgeverij is die pas individuele exemplaren van een boek laat maken als er een bestelling binnenkomt. Dat heet 'printing on demand' en brengt minder financiële risico's met zich mee.

bewerkt door Paul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Albatrosstudio:

Gisteren in de stromende regen naar de boekhandel voor het nieuwe Veronica boek van Hans Becker.

"komt pas in december uit meneer" was de reactie. Van bestellers bij Bol.com hoor ik dezelfde berichten.

 

Andere vraag: verwachten we nu ook nog dat boek van Frans van der Beek of?

 

 

Het spijt ons dat u vergeefs naar de boekhandel bent gegaan. Door een technische storing bij de drukker is de uitlevering van de voltallige oplage naar het CB vertraagd. Wel is er al uit voorraad een deeloplage beschikbaar via de webshops van RockArt Museum, 192 Museum, of door een mail te sturen naar de uitgeverij: info[at]aldus-boek-compagnie.nl.

Men heeft ons verzekerd dat de boeken woensdag 29 november bij het CB worden aangeleverd, wat betekent dat de boekhandel en bol.com er nog op tijd voor pakjesavond over kunnen beschikken. Wie het zekere voor het onzekere wil nemen en zijn bestelling iets eerder in huis wil hebben, kan terecht bij bovengenoemde verkoopkanalen.

 

Onze excuses voor het ongemak.
Aldus Boek Compagnie

bewerkt door Aldus Boek Compagnie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Aldus Boek Compagnie:

Het spijt ons dat u vergeefs naar de boekhandel bent gegaan. Door een technische storing bij de drukker is de uitlevering van de voltallige oplage naar het CB vertraagd. Wel is er al uit voorraad een deeloplage beschikbaar via de webshops van RockArt Museum, 192 Museum, of door een mail te sturen naar de uitgeverij: info[at]aldus-boek-compagnie.nl.

Men heeft ons verzekerd dat de boeken woensdag 29 november bij het CB worden aangeleverd, wat betekent dat de boekhandel en bol.com er nog op tijd voor pakjesavond over kunnen beschikken. Wie het zekere voor het onzekere wil nemen en zijn bestelling iets eerder in huis wil hebben, kan terecht bij bovengenoemde verkoopkanalen.

 

Onze excuses voor het ongemak.
Aldus Boek Compagnie

Dank voor de info, bijzonder attent dat u zelf reageert! Kan gebeuren, excuses aanvaardt. Ik heb nog wel een paar dagen geduld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-11-2017 om 11:40 zei Aldus Boek Compagnie:

Men heeft ons verzekerd dat de boeken woensdag 29 november bij het CB worden aangeleverd, wat betekent dat de boekhandel en bol.com er nog op tijd voor pakjesavond over kunnen beschikken. Wie het zekere voor het onzekere wil nemen en zijn bestelling iets eerder in huis wil hebben, kan terecht bij bovengenoemde verkoopkanalen.

 

Onze excuses voor het ongemak.
Aldus Boek Compagnie

Ongelooflijk. Ik heb het boek op 26 augustus meteen bij Bol.com besteld.

Elke keer schoof de datum op.  Gisteren stond de leverdatum nog op 1 december.

Check net de website van Bol.com en wat denk je?

De datum staat nu weer op 5 december.

Ik heb echt nog nooit zoiets meegemaakt.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei pvanklei:

Ongelooflijk. Ik heb het boek op 26 augustus meteen bij Bol.com besteld.

Elke keer schoof de datum op.  Gisteren stond de leverdatum nog op 1 december.

Check net de website van Bol.com en wat denk je?

De datum staat nu weer op 5 december.

Ik heb echt nog nooit zoiets meegemaakt.

 

 

Spaanse drukker? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nee Juul. Als het boek in het RockArt Museum en het 192 Museum verkrijgbaar is dan is het raar dat het via Bol.com niet verkrijgbaar is.

Ik wacht nog tot 5 december anders annuleer ik mijn bestelling bij Bol.com en dan koop ik 'm wel in Nijkerk.

 

 

bewerkt door pvanklei
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei pvanklei:

Nou nee Juul. Als het boek in het RockArt Museum en het 192 Museum verkrijgbaar is dan is het raar dat het via Bol.com niet verkrijgbaar is.

Ik wacht nog tot 5 december anders annuleer ik mijn bestelling.

 

 

Wat een primaire reactie. De uitgever heeft het toch uitgelegd?

 

Maar ik heb nog geen antwoord op mijn andere vraag: "verwachten we nu ook nog dat boek van Frans van der Beek of?"

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Netjes een dag na mijn bestelling een email gekregen dat het boek was verzonden.

Vandaag lag het boek al in de bus. Mooi verpakt in een doos met bubbeltjesplastic.

 

Net snel even doorgebladerd, maar ik moet zeggen dat het een erg mooi boek is geworden.

 

P.S. De datum bij Bol.com is weer opgeschoven. Nu 8 december.

Ik ben blij dat ik 'm bij RockArt heb besteld.

 

bewerkt door pvanklei
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De pre-order bij BOL.com is hier vandaag 7 dec, ook netjes op de mat gevallen !

Gister nog de melding "Je bestelling van 'Radio Veronica. Hoe de wal het schip keerde' is helaas vertraagd wegens een probleem in het magazijn. We doen ons uiterste best om het boek zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Onze excuses voor het ongemak.".

Maar vandaag netjes bezorgt :)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎27‎-‎11‎-‎2017 om 11:40 zei Aldus Boek Compagnie:

Het spijt ons dat u vergeefs naar de boekhandel bent gegaan. Door een technische storing bij de drukker is de uitlevering van de voltallige oplage naar het CB vertraagd. Wel is er al uit voorraad een deeloplage beschikbaar via de webshops van RockArt Museum, 192 Museum, of door een mail te sturen naar de uitgeverij: info[at]aldus-boek-compagnie.nl.

Men heeft ons verzekerd dat de boeken woensdag 29 november bij het CB worden aangeleverd, wat betekent dat de boekhandel en bol.com er nog op tijd voor pakjesavond over kunnen beschikken. Wie het zekere voor het onzekere wil nemen en zijn bestelling iets eerder in huis wil hebben, kan terecht bij bovengenoemde verkoopkanalen.

 

Onze excuses voor het ongemak.
Aldus Boek Compagnie

Zojuist door de sneeuw en smurrie naar de lokale boekhandel geweest voor het Veronica boek. "Sorry meneer het is in herdruk en staat nu op 21 december. Maar eerlijk gezegd geloven wij daar ook niet in".

En wat zegt Aldus Boek Compagnie nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Zojuist door de sneeuw en smurrie naar de lokale boekhandel geweest voor het Veronica boek. "Sorry meneer het is in herdruk en staat nu op 21 december. Maar eerlijk gezegd geloven wij daar ook niet in".

En wat zegt Aldus Boek Compagnie nu?

Gewoon bij RockArt bestellen.

 

Please login or register to see this link.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.