Spring naar bijdragen

Radio Caroline - 09-12-1979 - 1400-1612 - Rob Hudson, Erik de Zwart, Ad Roberts


Roel Dickse

Aanbevolen berichten

Dit waren de laatste programma's van Rob Hudson en Paul de Wit voor Radio Caroline. Enkele maanden later traden de heren in dienst van de VOO. Het eerste programma van Paul de Wit (Erik de Zwart) aldaar was twee nachten na het zinken van de MV Mi Amigo te horen.

Aan het einde van zijn laatste programma bij Caroline heeft Paul de Wit het over een aankomende documentaire-lp die de laatste 10 maanden van Radio Caroline vanaf de MV Mi Amigo belicht.

Het afscheid werd op 9 december niet uitgezonden, maar komt wel uitgebreid aan bod op de LP. Er wordt ook ruim aandacht besteed aan Radio Delmare, maar dat is een ander verhaal.

 

Dank voor het plaatsen.

 

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

onlangs werden beide versies hier al ergens aangeboden. Ik heb nog niet de tijd om beide versies te

45 minuten geleden zei Robin Westhof:

 

Het goodbye van Rob en Paul  op het einde van de band werd niet uitgezonden.

De uitgezonden versie was helemaal verknipt door Ad Roberts.

 

vergelijken, maar ik had wel de indruk dat het programma pas om 10 minuten na het uur werd ingestart ipv 5 minuten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei bert ree:

onlangs werden beide versies hier al ergens aangeboden. Ik heb nog niet de tijd om beide versies te

vergelijken, maar ik had wel de indruk dat het programma pas om 10 minuten na het uur werd ingestart ipv 5 minuten....

Okay, Rob Hudson vraagt voor het programma begint om het om 7 minuten over twee in te starten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.