Spring naar bijdragen

flashback show 48b 09 06 2002


martinja

Aanbevolen berichten

En nog meer info.

Toen ik deze Flashback monteerde in,  ik geloof 2002, wilde Ad er ook een tekstje bij. ( Kritisch als ik ben……)

 

tekst: © Stichting Norderney

==========

Chiel Montagne heeft in het geheel niets noemenswaardigs te vertellen, de platen gaan er in snel tempo doorheen, in een tempo dat niet zo best bij de avond lijkt te passen. Voor insiders is de opmerking na de Briljant-commercial wel leuk. Dan zegt Chiel namelijk: "Willem, luister eens, wat goed!!!", en draait de nieuwe van de Golden Earring, een groep uit het muziekuitgeversfonds van Willem van Kooten. Verder een paar aardige commercials voor een K-Tel verzamel LP. De alarmschijf was deze week "Sugar Baby love" – van The Rubettes. Ook horen we John Denver, The Kinks en één van de mooiste platen  uit de flower power periode, "Incense and peppermints" van The Strawberry Alarmclock. Techniek Jos Hogen.

================

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Tino:

maar deze beschrijving is wat mij betreft van toepassing op al zijn programma's.

 

Vast geen luisteraar geweest eind jaren 60/begin jaren 70.

 

11 uur geleden zei Albatrosstudio:

Net als Luikinga :-)

 

Vond Luikinga de Record World Top 100 (USA) best leuk doen op zaterdagavond en de herhaling van de Top 20 op zondag eind v/d morgen met Montagne was ook best te pruimen.

 

Beide heren waren een jaar of 15 geleden ook nog een tijdje te beluisteren op Radio 192, gelukkig zonder iets noemenswaardigs te vertellen, maar wel met heel veel leuke muziek.

bewerkt door Robin Westhof
Geen Billboard maar Record World Top 100
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.