Spring naar bijdragen

Leden-donateurspagina stichting Norderney


Armand

Aanbevolen berichten

Afgelopen jaar heb ik de 192 radio stream ontdekt en heb besloten donateur te worden aangezien ik de stream elke dag aan heb staan.

Bijkomend voordeel was toegang tot de leden-donateurspagina en het terugluisteren van programma's. Nu moet ik zeggen dat dat me allemaal wat is tegengevallen. De leden-donateurs player verandert voor mijn gevoel helemaal niet en als je de top 40 wil terugluisteren is het elke week een verrassing welke week er wordt aangeboden. Eerst was het zo dat de juiste week zaterdag 's morgens al beschikbaar was maar nu loopt de link twee weken achter. De tipparade zelfs drie.

Ik zal ook het komende jaar weer donateur worden en zou het niet erg vinden om wat extra's over te maken als ik zou weten dat ik in ieder geval de juiste week van de Top 40 en tipparade kan terugluisteren en wat oude programma's. Nu ben ik voor de Top 40 aangewezen op Ton de Groot (die ik wil bedanken voor het elke week plaatsen van de links) die eigenlijk mij donatie verdient.

Kan iemand van de stichting mij wat duidelijkheid verschaffen ?

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al een paar jaar geleden gestopt met mijn donateurschap van de stichting. Toen al viel me op dat er niets nieuws meer verscheen op de ledenplayer.

 

Maar er speelden ook andere dingen mee. Het overkwam me twee keer dat mij na ongeveer een jaar de toegang tot de donateurspagina werd ontzegd. Kennelijk werd het tijd om weer eens een bedrag over te maken, maar ik had geen mailtje van de stichting gekregen om me daarop te wijzen. Ik moest zelf maar op dat idee komen. En als ik dan uit eigener beweging weer een bedrag overmaakte, moest ik er meerdere mailtjes achteraan sturen voordat ik eindelijk een nieuw wachtwoord kreeg toegestuurd. Daar ging vaak behoorlijk wat tijd overheen.

 

Ik ben donateur van andere non-profit instellingen, en dan ben ik gewend dat ik af en toe zulke herinneringen krijg. En dan krijg ik ook informatie over hoe mijn geld is besteed. Ook dat laatste gebeurt niet bij de stichting Norderney.

 

Ad zal het ongetwijfeld heel druk hebben - de programmering van de radiostream, 192tv, etc. etc. - en als ik de verhalen moet geloven is het voeren van een nette administratie niet zijn sterkste kant. Maar waarom dat dan niet uitbesteden aan een pensionaris die daar het belang van inziet? Ik vermoed dat je op deze manier weinig donateurs overhoudt.

 

Paul

bewerkt door Paul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Paul en anderen,

 

Allereerst, voor het plaatsen van oude porgramma's in de "leden player" ben ik verantwoordelijk.

Niet voor de Top-Tip etc.

De afgelopen anderhalf jaar is daar door ernstige familie omstandigheden bij mij de klad in gekomen.

Ook is er een "aanval" geweest op onze servers zodat alles volledig in ongerede is geraakt.

En vorig jaar stonden er zoveel programma's op dat er zeker na die "aanval" ook nog ruimte gebrek was ontstaan.

Alles van de website moest naar andere servers worden getransformeerd. En recent is besloten de servers naar een andere fysieke plek te verhuizen.

Door al dat "gedoe" was het voor wat betreft de oude programma's voor mij vrijwel onmogelijk om in te loggen.

Voor de rest, vernieuwing code's etc. ben ik niet verantwoordelijk.

 

En Paul, jammer dat je mij dan even niet aangesproken hebt zodat ik  de zaak wellicht kon oplossen.

Er is hier wel een andere forum "lid" en donateur die mij bereikt en toen het inloggen voor mij weer niet lukte heb ik het "verzoek" direct gedeeld met de aanvrager.

 

Laat onverlet dat deze posting een trigger is voor mij om de eerst komende dagen de leden player te verversen…………………...

Laat de programma verzoeken maar komen……...

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Juul:

Dag Paul en anderen,

 

Allereerst, voor het plaatsen van oude porgramma's in de "leden player" ben ik verantwoordelijk.

Niet voor de Top-Tip etc.

De afgelopen anderhalf jaar is daar door ernstige familie omstandigheden bij mij de klad in gekomen.

Ook is er een "aanval" geweest op onze servers zodat alles volledig in ongerede is geraakt.

En vorig jaar stonden er zoveel programma's op dat er zeker na die "aanval" ook nog ruimte gebrek was ontstaan.

Alles van de website moest naar andere servers worden getransformeerd. En recent is besloten de servers naar een andere fysieke plek te verhuizen.

Door al dat "gedoe" was het voor wat betreft de oude programma's voor mij vrijwel onmogelijk om in te loggen.

Voor de rest, vernieuwing code's etc. ben ik niet verantwoordelijk.

 

En Paul, jammer dat je mij dan even niet aangesproken hebt zodat ik  de zaak wellicht kon oplossen.

Er is hier wel een andere forum "lid" en donateur die mij bereikt en toen het inloggen voor mij weer niet lukte heb ik het "verzoek" direct gedeeld met de aanvrager.

 

Laat onverlet dat deze posting een trigger is voor mij om de eerst komende dagen de leden player te verversen…………………...

Laat de programma verzoeken maar komen……...

 

 

 

 

Ha Juul,

 

Wat de vernieuwing van die codes betreft: Ik heb je destijds (enkele jaren geleden) weleens een mailtje daarover gestuurd en daar heb je toen ook actie op ondernomen. Daar was ik je zeer dankbaar voor.

 

Maar het gaat dus allemaal nogal moeizaam, waardoor ik er op zeker moment tegenop ga zien om mijn donateurschap te verlengen...

 

Wel mooi dat je weer met de ledenplayer aan de slag wilt, natuurlijk!

 

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Juul,

 

Dank voor het antwoord. Als donateur heb ik natuurlijk geen enkel inzicht in wat er op de achtergrond speelt maar heb hier wel begrip voor. Wellicht een idee om de donateurs in het vervolg op de nieuws pagina van stichting Norderney op de hoogte te houden.

 

Wat betreft de programma's, is er een lijst met uitzendingen die inmiddels in het archief zitten ? Verder zijn alle Lexjo's van harte welkom.

 

Wie is er verantwoordelijk voor de Top-Tip zoals je dat zelf noemt ? Die mag dan wel eens een schop onder zijn spreekwoordelijke hol hebben. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK Armand,

Dank voor je antwoord. Je zult begrijpen dat ik hier niet ga uitweiden over wat privé is.

 

Dank voor je suggestie inzake Lexjo's.

De eerst komende dagen ga ik er mee aan de slag. Zo weet je wat de behoefte is hé?

Ik zal kijken wat ik kan doen aan de lijst. Maar hier neerzetten impliceert dan weer dat ik "om kom" in de privé verzoeken. En dat wil ik voorkomen.

 

Je opmerking inzake een update op de nieuwspagina neem ik in ontvangst. Goed.

 

En ik ga onderzoeken hoe de lijn loopt van de "Top-Tip" programma's.

 

Groet,

 

Juul

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Juul:

OK Armand,

Dank voor je antwoord. Je zult begrijpen dat ik hier niet ga uitweiden over wat privé is.

 

Dank voor je suggestie inzake Lexjo's.

De eerst komende dagen ga ik er mee aan de slag. Zo weet je wat de behoefte is hé?

Ik zal kijken wat ik kan doen aan de lijst. Maar hier neerzetten impliceert dan weer dat ik "om kom" in de privé verzoeken. En dat wil ik voorkomen.

 

Je opmerking inzake een update op de nieuwspagina neem ik in ontvangst. Goed.

 

En ik ga onderzoeken hoe de lijn loopt van de "Top-Tip" programma's.

 

Groet,

 

Juul

 

Dank je wel Juul,

 

Ik ben ook niet geintereseerd in privé omstandigeheden, maar een melding in de trend van: "Door omstandigheden kan de player de komende tijd niet geupdate worden" maakt al een hoop duidelijk.

Nogmaals dank en ik kijk uit naar de Lexjo's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Juul:

Dag Paul en anderen,

 

Laat onverlet dat deze posting een trigger is voor mij om de eerst komende dagen de leden player te verversen…………………...

Laat de programma verzoeken maar komen……...

 

 

 

Met Joost den Draaijer en Rob Out doe je mij altijd een plezier! Dank alvast en groet uit London!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hoi Rob,

 

Top 40 gaat meestal wel goed, heb mijn planning voor de zaterdag nu ook zo dat ik "live" kan luisteren tussen 14:00 en 16:00. Speciaalbiertje erbij, toastjes..... je kent het wel :). De tipparade loopt echter nog steeds een paar weken achter. Als ik dan een zaterdag mis kan ik wel de top 40 terugluisteren maar niet de tipparade. Maar gelukkig hebben we forumlid Ton de Groot waardoor ik op zondag ochtend de tipparade kan terugluisteren in bed, bakkie koffie erbij, gevulde koek....:cool:.

Dank voor je reactie, ik houd het scherp in de gaten ;).

bewerkt door Armand
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou hier nog wat aan toe willen voegen. Natuurlijk is het leuk als die programma's etc er op staan, maar is het donateurschap ook niet bedoeld als steun aan de stichting Norderney? Om op die wijze bij te dragen aan het in stand houden van de stream (192radio.nl) etc?

Het is natuurlijk hobby, ook voor mij, om radioprogramma's te maken, maar een server loopt niet op water. Misschien is het goed dat ook te beseffen, uiteindelijk kijk ik zelden op de ledenpagina omdat ik vooral gewoon luister naar 192 radio, heb er zelfs een nieuwe stereo voor aangeschaft die én een goed geluid geeft, én goede muziek, internet komt er rechtstreeks in, 192 radio dus. Dat is voor mij de belangrijkste reden om de stichting Norderney te steunen, naast alle uren werk die ik er met velen in steek om luisteraars van "nieuwe" programma's te voorzien. Ook daar maak ik (en mijn collega programmamakers) kosten voor en hoewel de st Norderney een ANBI instelling is kom je natuurlijk nooit aan de grens voor aftrek. FF een kijkje in de keuken: afgelopen maanden een cd speler vervangen (2e hands van marktplaats) stuk of 10 cd's aangeschaft, kabels vervangen, reiskosten naar Nijkerk voor een opname etc. Bedragen ga ik het niet over hebben, het is alleen ter illustratie. En voor alle duidelijkheid, dat kan ik niet bij Ad declareren of zo, en al zou het kunnen, dan zou ik het nog niet doen. Laten we dus wel een beetje oppassen het niet te veel op die programma's in de ledenplayer te gooien. We zijn meer dan dat, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Jan,

 

Mijn motivatie om donateur te worden is de steun aan de stichting Norderney maar als dank voor dat donateursschap is mij min of meer een ledenplayer beloofd en de mogelijkheid tot het terugluisteren van programma's. Als ik thuis ben heb ik de stream aan staan, maar soms komt er een programma voorbij wat ik al heb gehoord. Ik heb ook niet altijd zin in alleen maar muziek van vóór 1965. Dan is het wel eens fijn om zelf wat anders te kunnen luisteren.Zo luister ik regelmatig het programma Playback terug.

Overigens zou ik het ook leuk vinden als ik Nederbeat terug zou kunnen luisteren. Omdat ik dat 's avonds vaak mis.

Verder is er niks mis met iets extra's waarmee je donateurs aan je weet te binden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Juul,

Dat klopt en daar ben ik ook erg blij mee :) Het ging mij om de opmerking van Jan hierboven over het feit dat doneren voor het in stand houden van de stichting belangrijker is dan een ledenplayer. Ik vind doneren voor het in stand houden van de stichting ook belangrijk maar als ik daar als beloning een ledenplayer voor krijg is dat meegenomen, toch ?

 

Verder klaag ik niet ;) en beschouw mijn reacties dan ook uitsluitend als feedback.

 

Ik kijk uit naar de Lexjo's :cool:

bewerkt door Armand
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom Juul, nu ben je aan het mierenneuken. Als ik zeg dat je als beloning bij je donateursschap een ledenplayer krijgt bedoel ik uiteraard "de mogelijkheid van de ledenplayer gebruik te maken door middel van het invoeren van een code die je krijgt als je het geld hebt overgemaakt op het rekeningnummer van de stichting Norderney"

Een ieder die wel eens heeft ingelogd op de site van de stichting Norderney begrijpt heus wel wat ik bedoel.

 

Maar dat snap jij natuurlijk ook wel. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om nog even terug te komen op Jan van Weeterloo hierboven. Ik snap toch je punt niet helemaal. Programma's kunnen terugluisteren heeft toch alleen maar toegevoegde waarde ?

Ipv dat ik een andere zender opzoek omdat ik bijvoorbeeld niet naar een recente herhaling wil luisteren blijf ik toch bij 192. Verder hoef ik ook geen programma's te missen, zoals bijvoorbeeld Playback, de meeste heb ik teruggeluisterd. Dit in tegenstelling tot Nederbeat waar ik geen tijd voor heb om te luisteren wanneer het wordt uitgezonden. Heb afgelopen zomer wel een paar afleveringen kunnen beluisteren en dat beviel goed. Als je er voor kan zorgen dat Nederbeat terug te luisteren is heb je er iniedergeval een luisteraar bij :)

bewerkt door Armand
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.